Säg att jag gör rätt!

Status
Stängd för vidare inlägg.
du!


Innan hon gav han första sprutan kollade hon igenom honom då han visat tecken på att må dåligt. Och mkt riktigt.... han hade bla fel i munnen och antagligen allvarligt maskangripen trots att jag avmaskat med flera olika medel.

Varför kolla igenom när han ändå skulle dö? Vid hälsokontrollen du lät göra tidigare, var han frisk då? Jag menar veterinären kollar ju munnen då också bl.a.. :confused:Hade han inte munfel då? Låter väldigt konstigt allting.
 
Nu tycker jag att du ska lugna ner dig lite.
Huruvida du har gjort rätt eller fel tänker
jag inte uttala mig om men du ställde faktiskt frågan
om du gjort rätt.
Dåfår du ju räkna med att alla inte håller med dig.
Finns ingen anledning att ta till svordommar åt folk för det (vilket du gjort i flera inlägg).
Ställ inte frågor om du inte tål höra svaren.
 
Visserligen har Filiduttan själv startat tråden. Men som den utvecklats kan jag bara se att hon kommer att bli ännu mer ledsen än hon redan är. Hårda ord tar ännu hårdare när man är ledsen, även om man själv frågat om svar. Dessutom är katten redan avlivad, det går alltså inte att ändra något. Därför låser jag tråden.

mandalaki/moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 598
Senast: Kraxa
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 044
Senast: tuaphua
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 128
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 692
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp