Sämsta hederspris ni fått?

Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Är en sån som tycker det är skitbra att få hovkratsar, man tappar ju alltid bort dem;)
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

kapsylöppnare har jag fått några gånger.... jättekul.... :crazy: Sen alla plastiga smycken och krimskrams som man verkligen aldrig kommer att använda, nyckelringar, miniräknare.... har hur många som helst. Sen alla reklam t-shirtar i storlek xxxx-full.... Grejor till hästarna är däremot ok.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

JAg har väl bara fått bra coh kul priser, men det sämsta jag fått eller vad man ska säga är väl när jag fick ett täcke (superfint) med det var i stl 115cm och min ponny har i vanliga fall 135cm och är d-ponny! detta var en regional tävling! men priset var helt ok annars!
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Det sämsta hederspriset jag någonsin har fått är nog lila bettringar, jag tycker om lila men just denna "lila" såg mest ut som något katten hade spytt upp :confused:. Men jag vann så jag har väll inget att klaga på :p
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Sonen fick ett sminkset i pris.
Inte konstigt att han slutade rida dressyr:crazy:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Sådana där gånger kan man ju faktiskt tycka att dom kan ordna fram något annat, vad som helst.
Vi hade en tävling där första pris var något i rosa (kommer inte ihåg vad) och det var en kille som vann, vi letade snabbt fram något annat passande. Några åkte tom en annan gång och köpte massor av godis då vi inte hade något passande till en kille.

Jag har aldrig fått något dåligt pris, lr. jo en keps. Annars har det mest varit blommor, och godis. Det uppskatas iaf :D

Har vi haft några grejor så har det oftast varit smma saker till alla placerade.

Hatar när man ska välja själv mellan några grejor, tycker alltid synd om den som kommer sist fr de är oftast någon skit sak kvar. :mad:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Blev placerad i en nationell FEI (ponny) för ett par år sedan och fick förutom premie en slemmigt grön plaståda med ett ägg på i storlek med en kortlek. den kom aldrig till användning och slängdes ganska snart.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Gud vad kul att läsa, jag tävlar på hobbynivå så det har blivit många "fina" priser. Jag vann en 90 cm hoppning i somras och fick välja pris först, det fanns allt från gardiner till kläder. Jag valde en keps för jag hade ingen med mig och det ösregnade så den var faktiskt jättebra. Annars har det blivit en massa t-shirts strl x-large och presentkort i ridaffärer, oftast på brodyr, som ligger i helt fel stad. För nåt år sedan vann jag en reflexväst strl 4-7 år på en storhästtävling men den kom också till nytta för den passar min hund jättebra. Det finaste priset måste dock ha varit reklampennor och godis, samma saker fanns att ta gratis i en reklammonter på tävlingsplatsen. Jag tävlar ju dock inte för prisernas skull utan för att det är så himla kul, fick en jättebra lädergrimma en gång som jag använt massor. Måste bara berätta en rolig sak till som hände ägaren till min foderhäst för några år sedan. De vann en lagtävling och skulle få ländtäcken, dock hade ponnysarna, som tävlade dagen innan, fått täckena i strl full så min foderhäst som är mkt rund och go över rumpan fick ett ponnytäcke, det låg som en liten "stjärtlapp" på rumpan.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Jag kom 2:a i en LA:4 och fick ett halvt kilo kaffe.. När jag vann juniorDM fick jag en herrparfym.. Det är nog det sämsta tror jag..Annars har det vart typ fula megastora t-shirts (pefekta nattlinnen dock!! :D), prydnadssaker som har åkt direkt i soptunnan...:p

Herrparfym, hahaha!
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

blev placerad i 2 klasser dressyr på lokal nivå, fick samma sak i båda klasserna, strumpor i storlek 45+, bryggkaffe (dricker inte kaffe å hemma kör vi kok...) å duschcreme. sen fick ja hästgodis...kunde ju vart roligare....
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Sonen fick ett sminkset i pris.
Inte konstigt att han slutade rida dressyr:crazy:


Det tycker jag var under all kritik att inte prisansvarig kollar att den som tar emot priset är en kille.


Tycker ni som fått dåliga hederspriser att det ALLTID måste vara hästrelaterat?
Vi tänkte oss till storhäst tävlingen kanske inrikta oss mer på ryttaren, typ spa-kit och liknande
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Sonen fick ett sminkset i pris.
Inte konstigt att han slutade rida dressyr:crazy:

Just ngt såndär kan ju få en att aldrig besöka klubben igen. Tycker dom skämer ut sig totalt när dom gör så. Visst, den som fick den placeringen kanske just skulle få sminksetet, men ser dom att det är en kille kan dom väl byta med ngt annat pris. Tror killen blir gladare för en alldeles för stor T-shirt än ett sminkset.
Klubben förnedrar ju sig själva bara.

Till tråden... Det sämsta jag har fått var nog... en kylväska, priset i sig var kanske inte så kasst (har faktiskt haft andvändning för väskan :p) men den som kom på placeringen efter mig fick lindor :mad: Hade jag vetet det hade jag ridit lite långsamare :p

Fast oftast brukar jag inte bry mig så mkt om hederspriset, och inte så mkt om rosetten heller, men plaketten det är det viktigaste :p Får man ingen plakett blir jag skitsur!
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Jag har generellt fått väldigt bra priser men jag kommer
ihåg en gång när jag kom 2 i en lb lokal och fick en hårtvister.
En sån där barnleksak så som man snurrar ihop håret med.
Sen har jag fått presentkort på brodering, visst de är jättebra om dem har den affären på plats på tävlingen, men de hade dem såklart inte och att åka till uppsala för att brodera ett schabrak har jag eller mamma inte lust med :p
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Gud vilka knäppa saker man kan få!!
Men en sak som jag har fått som är rätt seeg är En
Vattenflaska i blå plast som det står POLIS på?! XD

Detta va när vi vann en L:B hoppning..

Men det bästa är nog en laminator och en asa fiin tavla från Kosta Boda

Ist för hederspris kunde man la ha pokaler?! roligare å mer uppskattat

Jag tycker att det var mkt bättre när man fick prispengar, då kunde man ju köpa egna saker man ville ha!
ngn mer som tkr det?
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Det tycker jag var under all kritik att inte prisansvarig kollar att den som tar emot priset är en kille.


Tycker ni som fått dåliga hederspriser att det ALLTID måste vara hästrelaterat?
Vi tänkte oss till storhäst tävlingen kanske inrikta oss mer på ryttaren, typ spa-kit och liknande

det tycker jag är en bra ide!
när jag tävlade Showmaship vann jag frisörshampo, balsam mm MKT upskattat! :bump: funkar ju även om man är kille.. för tvättar sig brukar man ju göra ;)


sämsta jag vunnit var ett blått dryckesglas, fast det kom till användning, tur var att vi hade matchande hemma.
Annars har jag vunnit en grimma i ponnystorlek när jag hade storhäst, dock blev den bytt 5min efter prisutdelningen då det hade blivit omblandat.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

*KL*

Det måste ha varit då jag vann en "godispåse" - alltså typ dem man fick om det var fiskdamm på barnkalas när man var liten: en papperspåse med några kolor och en mandarin!


På andra plats kommer en t-shirt med arrangerande klubbs klubbmärke. Eftersom jag inte tävlar för den klubben kan/vill jag ju inte gärna gå runt i den...

I en annan klass på samma tävling fick jag en flaska stallsåpa. Inte så "flashigt" direkt... men å andra sidan något jag kan använda i alla fall!

Någon skrev borstar - det har jag också vunnit, men dem blev jag glad för! Det är ju något jag kan använda! På samma tävling fick jag även ett spö - det gav jag till min medryttare och hon blev jätteglad!
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

*kl*

Det sämsta vet jag inte... men det mest onödiga iaf var en flätningskam och en påse gummisnoddar. Hästen jag tävlade på (stor häst) hade stubbman. :crazy:

Det bästa jag vunnit var en stor hink med diverse "kemikalier" i: avfettningsmedel, såpa, WC-rent, tändvätska, handcreme, bodylotion, diskmedel m.m. Allt från en lokal tillverkare. SÅNT har man ju iaf användning för!!!

Har själv varit tävlingsansvarig i min dåvarande klubb, och vet hur svårt det är att få tag i "bra" hederspriser. På storhäst har vi i princip alltid kört med plakett och startavgiften tillbaka till samtliga placerade, samt pokal till de 3 främst placerade. På ponny gjorde vi likadant, fast då fick vinnaren även en "guld"medalj. Vet inte hur de löst det nu, när det inte längre är tillåtet med penningpriser till ponny...
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 238
Senast: jemeni
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 260
Kropp & Själ Gör två trådar i en! Jag har gjort cellprov för vad jag tror är 3 år sedan dvs det borde vara dags snart men har inte fått kallelse och...
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: Sel
·
Mat Sammanfattning av den långa texten nedan: Jag söker snabblagade, enkla recept till en person som snart flyttar iväg till college...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 778
Senast: Mumfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp