Bukefalos 28 år!

Sämsta hederspris ni fått?

Sv: Sämsta hederspris ni fått?

kl

enligt TR ska hedersprisets värde uppgå till summan av insatsen i klassen (inkl plaketten) men det är väl få gånger det gjort. Döttrarna har vunnit reflexvästar med reklam, hovkratsar, liten delta, hiskliga lila och rosa flyveils i plast mm. Men en gång vann dottern en årsprenumeration på en hästtidning - det var bra!

Jag har ibland delat ut priser så man skäms, när inte prisansvarig skött sin uppgift, eller man har en sponsor som kommer samma dag med grejerna, och så är det bara småskit. Vad gör man då? Klubben har ju inte precis ett lager att ta av.

Startavgiften tillbaka tycker jag är bra! Men det är ju förlorad inkomst för klubben istället för att tigga ihop från diverse håll.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Undra varför vissa klubbar ger bort massa skit bara:smirk: Bättre att få plakett då ju.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

en vit frisbee med logga på en av de som sponsrade tävlingen..
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

*kl*
tubstrumpor i storlek 45 2 par kan tillägga att detta var på en ponnytävling (dressyr regional) öhh...tack lixom..
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

jag kom tvåa på min första terrägtävling och fick förutom rosetten en mugg. inte så dåligt egentligen, men jag var tio år och min kompis som blev trea fick en jättesöt nalle-älg:smirk: den ville ju jag ha!! jag kom ju faktiskt tvåa och hon trea!:smirk:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Fått kylskåpsmagneter med reklam på. :crazy:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

En rosa cykelhjälm...

Inte så dåligt pris egentligen med tanke på värdet. Har redan en cykelhjälm. Den som fick den blev ju glad dock!
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

2:a i KM dressyr, fick ett läppglans från typ pollux :cool:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Mitt sämsta hederspris var defentivt när jag fick en reflexbrösta när jag kom 3:a i en Lb.. Annars har jag nog fått ganska hyffsade grejjer.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Fast en reflexbrösta är ju roligare att få en vissa andra saker andra har fått. Men Lb kanske är någon stor tävling ? så man ska få lite bättre saker ;)
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Jag har fått en sån där nallereflex som man typ får gratis på dagis :angel: Grimmor och typ rosa borstar är inte så kul.
Vann en LB-dressyr, fick ett asfult armband med typ bett från pollux.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Jag har ibland delat ut priser så man skäms, när inte prisansvarig skött sin uppgift, eller man har en sponsor som kommer samma dag med grejerna, och så är det bara småskit. Vad gör man då? Klubben har ju inte precis ett lager att ta av.

Startavgiften tillbaka tycker jag är bra! Men det är ju förlorad inkomst för klubben istället för att tigga ihop från diverse håll.

Fast jag tycker att det är klubbens ansvar ändå. Har stått i samma sits en gång, sedan såg vi till och ha ett lager. Går utmärkt att köpa om man inte orkar/vill tigga.

Egentligen tyckte jag att det var enklare med startavg tillbaka. Då sålde vi reklamplatser istället. Behövdes inte så mycket för att det skulle gå ihop. :idea:

Sämsta priset?
Lillasyster: seger i LB och hon fick ett grimskaft
Storasyster: en prydnasflaska fylld med bönor och annat
Jag på min tid: stentroll
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Det sämsta som jag har fått var när vi vann allsvenskan div 2 för några år sedan. Då vann vi papperskorgar och en sådan där plastpärm som man får typ på varenda kurs.. och en liten linjal typ 10 cm lång och rosa.. Vår lagledare blev så paff när dom skulle lämna över priserna så hon kläckte ur sig "skämtar ni eller??" Då såg dom lite sura ut..

Haha!! Fattar de inte att sådana saker inte alltid uppskattas????????
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

jag har raggat priser och bland annat fått ihop pokaler och dylikt :p
Har inte fått nått spännande i hästtävlingar men när jag tävlade med hund fick jag skidvalla (i augusti) och en bildammsugare sin sög.. eller ja det var väl problemet att den inte gjorde :p
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Jag tycker att man kan få:

Ridstrumpor i nån kul färg
Mugg- met hästar på såklart
Grimma+Grimskaft i nån kul färg

men när man kommer upp i L:B-L:A mm så kan man få rosett-plakett eller pokal.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

*kl*

Sämsta hederspris var en jävla vas jag fick när jag kom 3:a i ett insprängt lopp. hade ju förväntat mig nån fin pokal lr nåt, eftersom den banan brukar ha fina pokaler/hederspriser i vanliga fall och detta var ändå ett större lopp... men icke

Mne blev såklart gladare att det var nåt än att inte få nåt alls uatn bara rosett+pengar.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

En gång vann jag ett fiskespö, men det sämsta är nog denna :confused: :

180px-2006-02-04_Metal_spiral.jpg

Den verkar ju rolig!:D
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
20 206
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 403
Kropp & Själ Gör två trådar i en! Jag har gjort cellprov för vad jag tror är 3 år sedan dvs det borde vara dags snart men har inte fått kallelse och...
Svar
5
· Visningar
1 132
Senast: Sel
·
Mat Sammanfattning av den långa texten nedan: Jag söker snabblagade, enkla recept till en person som snart flyttar iväg till college...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 845
Senast: Mumfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Barmarksdrag/canicross
  • Matskålar utan nickel

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp