Sämsta hederspris ni fått?

Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Ja det uppskattas ju av dom flesta att få startavgiften tillbaka!
Det kan vara dyrt nog att hålla häst och tävla så alla bidrag är välkomna!;)
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Det sämsta jag har fått var nog en estrella kortlek jag fick när jag van en LC, :crazy:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Har väll aldrig vunnit ngt direkt hemskt själv....
Vinner ofta blåabenlindor vilket inte är något dåligt pris men när man börjar komma upp i sådär 5 uppsättningar och i stortsätt aldrig lindar börjar det ju kännas lite onödigt :p
Hästschampo är väll inte världens roligaste heller men det kommer ju iallafll till användning:bow:

Vet en kille som på ponnytävling fick rosa örhängen , det blev han nog inte så glad över :crazy:
Vaför inte införa premier igen på ponnytävlingar , då kan man ju köpa det man själv behöver istället för att lsamla alla dessa onödiga prylar på hög:confused:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Det är fortfarande tillåtet att få pengarna tillbaka även på ponny.

Oj, det hade jag missat... :o Är inte så insatt längre...
På en tävling varje år har vi haft presentkort till "meetingvinnaren". Presentkortet innefattar 2 st fria starter i valfri tävling på klubben, plus en betald veterinärbesiktning (vid samma tävling). har varit väldigt uppskattat, och ofta kommer ryttarna redan till nästa tävling hos klubben... :D
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Jag vann en ponny grimma på storhästen! Och så vann jag en "gratis reklam" sim korts backup... (en plastig liten sak som inte funkade) :mad:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Cd-skivor är det sämsta jag fått, visst det kan ju vara bra om man nu råkar gilla den musiken. Jag fick en Jabba Dabba Dance (ngt nr) och en med Jessica Folcker (som jag inte visste vem det var vid tillfället), sen har jag givetvis fgått massor av prydnadssaker i olika utföranden, ljusstakar och glassaker (så blir det när man bor nära glasriket) har jag så jag kan sälja.

Sen är jag sån att jag inte kan slänga mina priser utan har en sentimental syn på dem, minnen av hästen i fråga osv, Så allt finns här hemma. Det som är fint syns, det andra ligger gömt ngnstans, men slänga? nej.

Ok Cd-skivorna är borta ngnstans, vet ej vart, kan jag erkänna.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Det sämsta som jag har fått var när vi vann allsvenskan div 2 för några år sedan. Då vann vi papperskorgar och en sådan där plastpärm som man får typ på varenda kurs.. och en liten linjal typ 10 cm lång och rosa.. Vår lagledare blev så paff när dom skulle lämna över priserna så hon kläckte ur sig "skämtar ni eller??" Då såg dom lite sura ut..
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

En i mitt stall fick ett presentkort på en tvätt av bilen, hon var då 15:p men hennes föräldrar blev glada:D Vi hade en reg ponnytävling och då fick alla placerade handväskor och en av dem var en kille, vet dock inte om de gav honom ett annat pris...
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

kl

Jag har vunnit en knallblå t-shirt i storlek XXXL, på vilken det står dansbåten! Den går mig till knäna!

Slå den om ni kan !
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Jag fick en mankam i plast en gång. Jag slog volter av lycka :rofl:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

En cykelhjälm, på en hästtävling! Kul?
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

När jag kom på 3:e plats i en distansritt (50 km) så fick jag en kaffekanna:p
Min morsa blev glad iaf;) Fast helt ärligt, det är inte lätt att hitta bra priser. Då e det kanske bättre att skoja till det
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

dessa förbannade grimmor och grimskaft! Jag menar om man nu har egen häst så har man ju grimmor och grimskaft... och efter 10 år på tävlingsbanorna, kan jag ju säga att jag väldigt sällan köper grimmskaft eller grimma... då vore det trevligare med en trisslott :):banana:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Hmm det finns många konstiga priser men en hel del bar också.
Present kort på olika affärer eller bio skulle jag iallafll uppskatta:angel:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

KL
Det tråkigaste var nog när jag vann lektionsponnymästerskapet samt förklassen och fick bara 1 CD-skiva och dessutom var det samma skiva i bägge klasserna, lite snålt tycker jag.

Sen har jag fått en shettisgrimma en gång när jag rider D-ponny, men då fick jag även fribiljetter och åkband till Grönalund så det gjorde inte så mycket. :D
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Någon gång har jag fått en säck med hästfoder - kom igen, man ger inte sin häst vad som helst...:angel:

Sen var det någon gång jag fick en skabbig keps med typ ICA loggo på. Hur kul som helst - eller inte :crazy:

har hänt att man fått en del skit, men även riktigt lovely saker som man som äldre ryttare kan uppskatta. ;)
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

massa pollux saker, som var med i polluxpaketen för 5 år sen,
alltifrån vanliga stearin ljus, till fina skålar och pokaler,

Pokaler är alltid kul, samt godis och sånt :)
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

En 5 år gammal polluxbok är nog det sämsta jag fått. :D
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 253
Senast: jemeni
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 266
Kropp & Själ Gör två trådar i en! Jag har gjort cellprov för vad jag tror är 3 år sedan dvs det borde vara dags snart men har inte fått kallelse och...
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: Sel
·
Mat Sammanfattning av den långa texten nedan: Jag söker snabblagade, enkla recept till en person som snart flyttar iväg till college...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 780
Senast: Mumfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp