Sämsta hederspris ni fått?

S

Skuggis

Hittade ingen tråd om det så skapar en :D
Va är det sämsta/tråkigaste ni fått i hederspris?

Min syster fick typ en ful ljuslyckta som 3:dje pris i en maskeradhoppning, inte så uppskattad ...
Ljuslyktan längst till vänster på bilden ^^

18121678.jpg
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Vi kom 2a i div 2 laghoppning och fick EN pokal med lite tvist i...
Helt OK iofs- godis e gott. Men för dom som hoppade kanske det hade varit roligt med ett varsitt hederspris...
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Har inte fått ngt sånt riktigt ökenpris, men borstar är inte så himla roligt faktiskt :p
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Jag fick en liten ensilagebal en gång. Den var dessutom halvmöglig :smirk:

Så kom jag femma en gång och de placerade fick välja pris av fem stycken. Iom att jag kom sist fick jag det som blev över och vad fick jag då - jo ett dressyrspö! :crazy:
Visst det ÄR ett jättefint pris men jag rider inte med spö då både den nuvarande och den jag kom femma med har varit spörädda :p
Så för mig var det inget bra pris..
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Jag kom 2:a i en LA:4 och fick ett halvt kilo kaffe.. När jag vann juniorDM fick jag en herrparfym.. Det är nog det sämsta tror jag..Annars har det vart typ fula megastora t-shirts (pefekta nattlinnen dock!! :D), prydnadssaker som har åkt direkt i soptunnan...:p
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Kaffe & Herr parfym va nog de tokigaste pris jag hört ;P
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

När vi tävlad ei laget och kom trea en gång fick vi en prisrosett att dela på! dumt dumt:mad: sen har jag fått en nyckelring!!:crazy:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Ljuslyktor har det blivit en två tre stycken. Mankammar i plast har jag med fått. Och godis, ett bra pris för det ligger inte och samlar damm nånstans :p
Fick en LRF-keps en gång, ni vet en sån där vit med grön plastskärm.. Det vara i och för sig lite kul, men så fruktansvärt onödigt. Det är då man säger att man klarar sig utan pris och nöjer sig med diplomet :p
Kan ju tillägga för sakens skull att det är bruksridning/-körning jag tävlar, bara för skoj skull.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

*kl*
Undrar hur många som klagar över hederspriser som hjälper till att skaffa fram BRA hederspriser när deras egen klubb har tävlingar...:angel:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

halvt knapplån

det där är rätt ironiskt, ja har alltid hjälpt min förr förra ridklubb med sponsorer har bland annat ordnat så alla har fått presentkort och kunna välja ut saker själva i olika hästbutiker, samt presentkort för att handla hästmat. Nyaste och "inne" schabraken osv. alltid pysslat.

men har själv nästa alltid fått helt värdelösa saker som tandtråd med mintsmak, kaffe, ponny grimma (hästtävling) och övrigt krims krams.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

*kl*
Undrar hur många som klagar över hederspriser som hjälper till att skaffa fram BRA hederspriser när deras egen klubb har tävlingar...:angel:

Va har det för betydelse när man får de dåliga priserna från andra klubbar? ;)

(vår klubb har aldrig anordnat mer än klubb så nej jag har inte hjälpt till till ngt sånt :p )
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Inte hederspris men när jag var liten och var med på en julklappshoppning med utklädningstema skulle alla ta med sig ett paket med ett visst värde (kommer ej ihåg vilket men inte mycket).
Själv hade jag köpt ett par stumpor med hästmotiv, hästgodis och en liten pannborste. Kanske inte världens roligaste men för priset så var det bra tycker jag.
Vad fick jag själv?
En liten ful prydnadstomte. Sån där typ som massproduceras. Jag som hade hoppats på något med hästanknytning :(
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Jag har fått en smörkniv, en apelsinskalare, en armbandsklocka i plast.. :angel:
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Kl'
Jag brukar vara med alltid och välja ut priser till våra tävlingar.
Jag kan tycka att muggar som det står arrangörens namn, datum och 1 2 el 3 plac på är fint att få tillsammans med något annat tex träns.
Vi brukar ha dubbel uppsättning på vissa saker ifall priset inte passar i strl så får dom komma och byta efter prisutdelning, Vi säger det alltid när vi delar ut priserna.
Jag kan tycka att det är roligt att få en ryggsäck med massa saker i
En kompis till mig fick ett helt picknick set med termos, tygservetter, bestick m.m. lite roligt faktiskt
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

det är nog ett fult agriaschabrak, allroundschabrak på dressyrtävling:mad:. Har bara dressyrsadel så det går inte direkt att använda det. Har aldrig använt det utan det ligger hemma nånstans tror jag.

och sen har jag fått ett hoppspö, oxå på dressyrtävling, det gav jag bort på tävlingsplatsen.
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

kl*

Kanske inte dåligt pris, men jag har vunnit några DVD-filmer,..
Alla har haft märkningen "Hyr-Dvd" :rofl:
Dom gick kanske och rånade Film-Tajm precis innan xD
(alla från samma arrangör)
 
Sv: Sämsta hederspris ni fått?

Det tråkigaste jag har fått var en nyckelringsmjukisponny :P kan tilägga att jag tävlar ponny , men D-ponny & då kanske dt inte är så roligt . ;D det kanske kan funka för B-ponnys :D
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 870
Senast: jemeni
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 224
Kropp & Själ Gör två trådar i en! Jag har gjort cellprov för vad jag tror är 3 år sedan dvs det borde vara dags snart men har inte fått kallelse och...
Svar
5
· Visningar
1 114
Senast: Sel
·
Mat Sammanfattning av den långa texten nedan: Jag söker snabblagade, enkla recept till en person som snart flyttar iväg till college...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 757
Senast: Mumfie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp