Se showklasserna från SHIS?

RostKaptenen

Trådstartare
Kan en göra det någonstans? På svtplay verkar det bara finnas direktsändningar. Eller finns det vilder från dem?
Såg att en av våra gamla hästar skulle vara med, och blev plötslig väldigt sugen att se det hela!
 
Jag hittade ett på 1 timma från igår

sök på "häst" och blädda ner på sidan! :)

Om 3 timmar börjar en ny sändning
 
Jag tror de sänder mer än någonsin det här året :)

Tror jag också..tidigare har man väl inte fått se något öht förns senare i december eller är det i januari till och med då det varit en stor sammanslagen show? Tycker nog faktiskt bättre om detta upplägget om det är så..att det är mer uppdelat så behöver man inte sitta i 5 timmar och ett stort plus att man inte behöver vänta så länge för att få ta del av den..
 
Tror jag också..tidigare har man väl inte fått se något öht förns senare i december eller är det i januari till och med då det varit en stor sammanslagen show? Tycker nog faktiskt bättre om detta upplägget om det är så..att det är mer uppdelat så behöver man inte sitta i 5 timmar och ett stort plus att man inte behöver vänta så länge för att få ta del av den..

Hoppas det fortsätter så! :)
 
Kunde inte hitta något om jag sökte på häst... Vet du vad klippet heter?
Ser att jag inte kunnat stava i rubriken heller:angel:

Jag sökte på det för jag hittade först inte om jag sökte på "swedish international horse show" sen så bläddrade jag bara ner?

Men jag gör det enkelt ;) här är länken jag kollar:

http://www.svtplay.se/video/2476713/ridsport-sweden-international-horse-show

Tror det är någon livesändning kvar som startar 20.25 sedan finns det ett par klipp att kika..hoppningen, dressyr, familjematine, agilityn, stjärnstaffet osv osv..ett par timmar finns iaf :)


Jag gillar upplägget de haft i år..att man kan se hela tiden under samma helg som det är och inte lång tid efteråt i en så lång sammansatt show! Gillar inte att vänta..Tävlingarna och allt vill man ju liksom kunna följa live och inte "old news" och ett plus för att klippen delas upp i avsnitt iom att det ju blir ett par timmars tittande - man får välja och vraka själv vad man vill se och när
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det något sätt att se statistik för reels eller foton man lagt upp på Instagram? Det verkar så för jag såg just en kattvideo som...
Svar
5
· Visningar
483
Senast: Wille
·
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
318
Senast: MiniLi
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 054
Senast: BornAgain
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 542
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp