Senast tagna bilden IX

21294465_115583872478422_4034649826405646336_n.jpg
 
Jag gillar inte långhår, men har alltid haft ett gott öga till eurasier. Kanske en dag när jag tröttnat på räserkrokodiler och vill ha något lugnare :D

Jaaaa!!!! De är helt underbara. Trots att jag kommit på att jag vill ha en riktig räser just nu så kommer Eurasier ha en speciell plats i mitt hjärta. Kommer definitivt ha en i framtiden när jag känner att jag vill ha sällskap till min räser och mig :p

Aldrig varit med på maken om en så okomplicerad hund som fluffet vi hade. Varenda människa vi träffade sa detsamma att "jösses vilken behaglig hund". Vi brukade säga att hon var den perfekta hunden för folk som kanske inte vill ha hund, alltså där en part gärna vill ha hund men sambon kanske inte vill. Hon märktes liksom inte av om man inte ville det :D

End of positive rant:o
 
Jaaaa!!!! De är helt underbara. Trots att jag kommit på att jag vill ha en riktig räser just nu så kommer Eurasier ha en speciell plats i mitt hjärta. Kommer definitivt ha en i framtiden när jag känner att jag vill ha sällskap till min räser och mig :p

Aldrig varit med på maken om en så okomplicerad hund som fluffet vi hade. Varenda människa vi träffade sa detsamma att "jösses vilken behaglig hund". Vi brukade säga att hon var den perfekta hunden för folk som kanske inte vill ha hund, alltså där en part gärna vill ha hund men sambon kanske inte vill. Hon märktes liksom inte av om man inte ville det :D

End of positive rant:o
Eurasier upplever jag väldigt lika mina tidigare shar-pei i temperamentet, så det är nog därför jag gillar dom. Det man slipper är då den dåliga hälsan som finns hos shar-pei, men istället en massa fluff :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
49 50 51
Svar
1 002
· Visningar
66 290
Senast: pepp
·
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Skulle vilja höra vad ni vet, känner till eller tycker om amerikansk cocker spaniel. Alltid när jag blir nyfiken på en ras så läser jag...
Svar
3
· Visningar
396
Senast: Tajger
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 109

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp