Bukefalos 28 år!

Senast tagna bilden VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad fina de var ihop!
Tack å deras vägnar :) De har verkligen jätteroligt ihop när de träffas (Samojeden är några år yngre så hon har vuxit upp med min gubbes lekstil vilket jag tror är anledningen till att de funkar så bra ihop, han slipper liksom leka på någon annans villkor :))
 
Ännu en bild på Svansson och "syrran".
dhn-042.jpg
 
Tack å deras vägnar :) De har verkligen jätteroligt ihop när de träffas (Samojeden är några år yngre så hon har vuxit upp med min gubbes lekstil vilket jag tror är anledningen till att de funkar så bra ihop, han slipper liksom leka på någon annans villkor :))

Kul att höra. :) Min hund har lite svårt med hundumgänge, men en av hans kompisar är faktiskt en (yngre) samojed som är väldigt bra på att förstå hur hon ska förhålla sig till honom. :)
 
Kul att höra. :) Min hund har lite svårt med hundumgänge, men en av hans kompisar är faktiskt en (yngre) samojed som är väldigt bra på att förstå hur hon ska förhålla sig till honom. :)
Vad skönt att ni hittat hundar som fungerar att umgås med :) Det låter himla tråkigt att ha svårt med hundumgänge (kanske lite beroende på nivån av svårt) för jag upplever det som att när det fungerar så är det fantastisk kul och givande att träffa andra hundar och stöka runt :)
 
Det roliga är att hon ser ut sådär väldigt, väldigt ofta :p Jag har massor av bilder som fångat det där ögonblicket, fast oftast med fokus på fel ställe eller annat som gör att det inte blir bra bilder, det går så jäkla fort när hon springer nu, blir lite svårfotograferat..
 
Det roliga är att hon ser ut sådär väldigt, väldigt ofta :p Jag har massor av bilder som fångat det där ögonblicket, fast oftast med fokus på fel ställe eller annat som gör att det inte blir bra bilder, det går så jäkla fort när hon springer nu, blir lite svårfotograferat..
Den bilden förstör verkligen salukins image som snygg blondin som svävar fram lite eteriskt och svänger med håret :laugh:

Men du tar så sjukt grymma bilder! :bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
54 55 56
Svar
1 105
· Visningar
72 905
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
14 15 16
Svar
315
· Visningar
20 110
Senast: Ajda
·
Svar
186
· Visningar
14 599
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
63 64 65
Svar
1 280
· Visningar
48 927

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp