Senast tagna bilden VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försöker bli vän med kameran, vilket gör att hundarna ofta får agera motiv. Hamlet ser oftast något mer positiv ut inför detta än Lex :p
DSC04893_zpskzuajjug.jpg


Och här ungefär tröttnade han på att jag testade olika inställningar istället för att ge honom godis:angel:
DSC04892%20-%20kopia_zpskxtmqnbj.jpg
 
Jag vet inte om jag får skriva ut mitt instagramnamn här eftersom det är kennelnamnet. Räknas det som reklam?
(Vi driver den ju inte i den omfattningen att det är ett företag)
 
Så kul med alla instagramkonton att följa. :D (så blir ni följda av någon som är okänd men inte lämnat ut namnet här - pga vill inte riktigt vara så öppen med mitt vanliga namn på buke - så är det jag :angel: :D)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
49 50 51
Svar
1 010
· Visningar
66 817
Senast: Tajger
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
11 12 13
Svar
243
· Visningar
16 363
Senast: Cavallo
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
58 59 60
Svar
1 188
· Visningar
43 889
Senast: Scandi
·
Hundhälsa Hej. Min hund äter brit care sen han kom hem för 6 månader sen och magen mår bra, avföringen är lagom fast och fin men han bajsar ca...
Svar
7
· Visningar
491
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp