Bukefalos 28 år!

Ser du djuret?

Sv: Ser du djuret?

:rofl: haha där fick jag er att fundera! det ÄR getter. två stycken uppe till vänster på bilden. Den är tagen på Kreta, vi skulle åka igenom tunneln på bilden men stannade för att ta bilder. Då hör man... baaah... baaaah. Jättenära, vi kollade och kollade men hittade inga getter. Till slut såg vi dom, dom HOPPADE omkring där uppe :D

bergsgetar är häftiga :bump:

där har ni dom i "närbild"
 
Senast ändrad:
Sv: Ser du djuret?

haha ;) Jo, dom är häftiga. Men tänk om dom skulle ramla ner?! :S
 
Sv: Ser du djuret?

JAg ser det oxå, tror jag, men bör man säga vad och var, avslöjar likasom för andra som gissar, men om ingen säger något så kan ingen avgöra om det är rätt, fan vad rörigt, hoppas att ni förstår....
 
Sv: Ser du djuret?

Kan man inte markera det och sen göra det vitt, om ni förstår? Alltså ändra färgen på texten till vitt. Så kan man ju markera om man vill se det och annars är det bara att låta bli och skriva sin egen gissning.

Hum, det blev nog lite förvirrat.:angel:

kl

Om ni såg att det var en get i det bruna så såg ni rätt! :D
 
Sv: Ser du djuret?

eftersom dom hoppade omkring och skrek baah så tror jag dom var levande :D annars var det himla bra grottmålningar :rofl:
 
Sv: Ser du djuret?

Nån som har nån annan bild??

Vi gör så här att en lägger in en bild....de andra gissar vad det är på bilden...när Den som lagt in bilden säger att nån gissat rätt så lägger någon in en annan bild. Eller har något nå bättre förslag?
 
Sv: Ser du djuret?

elller att nån som har en bild helt enkelt lägger ut den...:angel:

för sååå många är det väl inte som har sådana (självtagna) bilder?
 
Sv: Ser du djuret?

Ok, jag har egentligen bara en egen gissning på denna bild, men vad tror ni?
22006706.jpg
 
Sv: Ser du djuret?

haha, jag som skulle gissa på tusenfoting... Eller att en katt har grävt över sitt bajs. :O
 
Sv: Ser du djuret?

Hm.. Ville först gissa på spindel men det ser ju ut som i Sverige och vi har inga sånna här..
 

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
703
Senast: Efwa
·
  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 080
Senast: Sirap
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
665
Senast: skogaliten
·
Övr. Hund Hur tänker ni andra kring att gå med kopplad hund genom en hage med djur? Tänker ni olika beroende på vilket djur? Jag har under mina...
2
Svar
34
· Visningar
2 653
Senast: Santoxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Hundlucka

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp