Bukefalos 28 år!

Sexuella trakasserier på jobbet?

Jag var och pratade med chefen i måndags. Vet inte riktigt vad jag oroade mig för.
Chefen tyckte det var jättebra att jag kom och sa till öga mot öga, för det råder nolltolerans för det och han skulle prata med den berörde öga mot öga, då han inte vill ta sånt här över telefon. Vilket även var anledningen att jag gick och pratade med honom istället för att ringa.

Känns bra.
 
Jag var och pratade med chefen i måndags. Vet inte riktigt vad jag oroade mig för.
Chefen tyckte det var jättebra att jag kom och sa till öga mot öga, för det råder nolltolerans för det och han skulle prata med den berörde öga mot öga, då han inte vill ta sånt här över telefon. Vilket även var anledningen att jag gick och pratade med honom istället för att ringa.

Känns bra.
Riktigt bra gjort! :up:
 
Jag var och pratade med chefen i måndags. Vet inte riktigt vad jag oroade mig för.
Chefen tyckte det var jättebra att jag kom och sa till öga mot öga, för det råder nolltolerans för det och han skulle prata med den berörde öga mot öga, då han inte vill ta sånt här över telefon. Vilket även var anledningen att jag gick och pratade med honom istället för att ringa.

Känns bra.
Heja!
 
I förra veckan fick jag ett telefonsamtal av chefen, där han berättade att han hade pratat med den berörde. Kändes bra att han talade om att han pratat med gubben.

Just nu har jag kört lite undvikande taktik på jobbet, då jag inte orkar konfrontera gubben just nu. Avvaktar lite och låter allt lägga sig. Har varit lite rädd att han ska bli sur på mig för att jag sa till.
Känns bra att jag sa till, ångrar det inte.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 915
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 753
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 112
Senast: lundsbo
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
12 965

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp