Shoppat något på sistone del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

KL

Nya solbrills

IMG_3178.JPG

Sjukt nice :d varifrån?
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

KL

Jag har köpt en söt liten klänning som jag hoppas får mig att se lite söt ut i sommar :) :D Är på jakt efter fina klänningar att ha supervarma dagar och kvällar i sommar :)

image1xl.jpg


Och så en BH som jag hoppas ska skapa en illusion lite boobs när jag har klänning utan axelband! :D

image1xl.jpg
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Visst var den? :) Jag hoppas SÅ att den passar!
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Jaa dom är supersöta! Kan aldrig bli för många fjärilar tror jag!

Mitt senaste inköp:
+Att jag beställd lite mer kläder...:up:
foxy-daisy-93792-3aab3.jpg
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Supersöta skor!

*kl

Jag har köpt denna underbara skapelse:
huile-prodigieuse-or-flacon-50ml-2010_250x250.jpg



Får hemma detta från New Look any day now.

ABTEST24


282598805


img-thing

273143901D2


280201683

fast i nude med naturvit spets

280770193
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

*kl*

Jag har shoppat alldeles för mycket under senaste veckorna, nästan bara vintage dock. Men det går i perioder när det kommer till sådant, ibland hittar jag inget och ibland trillar jag över en hel hög med plagg som bara måste få följa med hem på en gång. En klänning från 60-talet som är praktiskt taget oanvänd, en vit ärmlös blus med broderier från 50/60-talet och en svart klänning med vit krage (dessa har dock inte kommit med posten än) och en vit kjol med stora färgglada prickar på från Myrorna. Samt två tunna koftor från Indiska, en lila och en vit.

Och så biljetter till Berlin i augusti, för att shoppa ännu mera vintage. Borde nog rensa i garderoben snart (igen :angel: ).
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

KL.
Köpte mig en midsommarklänning idag, men jag är lite osäker på den, jag har ju liksom inga tits som fyller ut den (jag orkar inte ha bh :P) men jag älskar ryggen.... ska en sväng på HM imorgon och kolla också, hittar jag inget där så känns det kööört!

1002786_10151409838211841_94184993_n_51c2157addf2b354153627ee.jpg


10149_10151409838706841_453998243_n_51c215789606ee50438749c2.jpg
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Man behöver ingen stor byst för att rocka en sån där urringning, snarare snyggare med mindre när den blir så djup!

Tänk Paris Hilton! (Ja, alla kanske inte gillar henne här inne men nu tänker vi bort henne och tänker in kroppen och hennes klänningar och hur dom sitter) ;)

Läckert, go for it! :)
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Jag är allt som oftast avis på mindre bystar just för att man kan ha djup urringning utan att det blir för mycket. Skulle t.ex jag själv ha sån urringning skulle jag nog inte göra annat än o kolla på dom :angel: de kan ju ploppa ur liksom.

Nej kör på det där!
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

ser ju jättefint ut! kör säger jag!
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Ja du måste rapportera!

Pepp: Superfin klänning som sitter jättebra på dig, tycker definitivt du ska behålla klänningen!
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Jättefin tycker jag!

Och bara som en liten parantes tycker jag ofta det ser bäst ut med mindre byst om man tänkt skippa BHn. Det är ju aldrig ett alternativ för mig med andra ord :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 948
Senast: Hazel
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
479
· Visningar
12 282
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 817
Senast: bollen__
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
417
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp