Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone del 5!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Oh, jag kan knappt vänta tills jag får hem det. :D
Har kvar de flesta spelen (delade en konsol tills för 3 månader sedan), inklusive 2 guitar hero-spel och gitarr, så det kliar något extremt i fingrarna att få köra igång igen.
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Kl.

Jag har köpt min första hatt! Solglasögonen är också nya, men dom tappade jag bort i helgen...

964822_10151428076280458_90734245_o_51ac55979606ee5130265be7.jpg
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

kl

köpte en klänning från topshop förra veckan, hade hittat en annan liknande fast röd som jag tänkte köpa, men så hängde den här bredvid och ja ... jag blev kär vid första ögonkastet :love:

aea00590c7b011e2899a22000a9f4dc8_7.jpg
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Så fin!

KL

Shoppat två nya klänningar. Skulle shoppat en bikini egentligen, haha.
Men den duvblå klänningen har jag kollat på länge, och den andra var för söt för att motstå! :D
Kassa bilder dock. Tycker det är mycket finare i verkligheten :love:





 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Suupernsyggt!

vl14017104_peachnectar_doll.jpg

Den här är tydligen på väg hem till mig! Frågan är vad för skor jag ska ha till, förslag?
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Tack alla! :love: Nu måste jag bara hitta ett par skor att ha till... funderar på ett par enkla kilklackar, lite strandinspirerat så det inte blir så överdressat. Några tips? :D
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

kl
425311_10151704510378278_1908769777_n.jpg


Så jäkla barnsligt nöjd över att jag äntligen tog mig i kragen och köpte en ny cykel :love:
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Du är jättesnygg!!

Har shoppat lite.. bla detta

Byxor...

23RP04_GRY_Lr.jpg


23RP04_GRY_Lr_2_Extra.jpg


Och en tröja

big-woman_7_3092.png


Och en skjorta

image4xl.jpg


Plus en spetstopp (ignorera att jag ser helt jäst ut)

6f9a5b64cdd411e299ae22000a1f9c95_7.jpg
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Råkade springa på den där fjärilstavlan idag, kunde inte låta bli att köpa den. :D
Det blev även två mindre varianter;

tvilling-bild-set-om-__0164729_PE319888_S4.JPG
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

knapp

har för första gången på MÅNADER handlat nått :D
Midsommardagsklänning och ett par skor som var för billiga och snygga för att ignorera :angel:

428278-0014_1

206917-0092_1


Ska ha ett tunt bälte till klänningen :)
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

De är verkligen supersöta! Jag ställer mig nu frågan, hur mycket fjärilar kan man inreda sitt hem med? :angel:

Tänker inte begränsa mig till fjärilar, men är så glad att djurmotiv är hett just nu. Lär köpa på mig en massa fastän jag inte har nånstans att ha det just nu. Hittade igår härliga krokar med fåglar samt ugglekuddar jag känner en stor dragning till... :D
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

När du känner att inredningsgränsen är nöjd; gå över till kläder. :D Beställde denna häromdagen (ryggen är av spets):

10100776_WhiteSwan_001_Main.jpg
 
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Åh vad fin!

Jag är redan prydd med permanenta fjärilar så jag kanske når kvoten extra fort. :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 476
Senast: Hazel
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
519
· Visningar
13 586
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 109
Senast: bollen__
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
460
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dagens naturupplevelse
  • Kyltäcke/ kylfilt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp