Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
En väldigt psykedeliskt mönstrad klänning från HM!

lila1_2.jpg

Den har jag! Älskar den, fick den av en vän. Hoppas jag kommer i den sedan bara...
 
Halsband!
Det syns inte på bilderna men det är stort, typ som en krage. Ska plåta det till bloggen ngn dag när min fotograf återuppstått från de döda (infuensan).
halsband1.jpg

halsband2.jpg

halsband3.jpg
 
Alltså du är så jäkla snygg!! Och din stil är sååå häftig! Jag älskar tyget men jag är inte så cool att jag skulle kunna bära upp det!!
Du får min 12-poängare i alla fall!! :D

Men åh tusen tack! :bow:
Dock tror jag absolut inte på att du INTE skulle kunna bära upp det mönstret! Kör bara!!! :D :banana:
 
Jag fyllde år i måndags och fick den nya macbooken i guld av min sambo :love: önskade mig bidrag till den och tänkte att jag skulle få typ 3-5k, eftersom det är vad vi brukar lägga på varandras presenter, och sen betala resten själv. Istället fick jag hela datorn :D den är så fin! Och så lätt!

macbook.jpg


Till mig själv köpte jag massa toppar på Nelly, adidas + Nike träningstights, nya Nike air Max i grått, en regnjacka från sportamore, ett par byxor som ev kan vara skitfula irl och 2 Nike + 1 par Converse till vår dotter. Och så gjorde jag fransförlängning. Tror de va allt. Imorgon ska jag hämta alla paket :o
 
Jag har äntligen köpt ett till par nike air max. Har velat ha ett par länge men inte kunnat välja färg. Blev ett par rosa i alla fall :love:

NI111S06M-J11@11.jpg



Och så har jag köpt en töntig ryggsäck så att jag kan få med mig dator och böcker de dagar jag har föreläsning efter jobbet:

245093_104_BURTON_TINDER%20PACK.png



C'est tout :).
 
Jag har äntligen köpt ett till par nike air max. Har velat ha ett par länge men inte kunnat välja färg. Blev ett par rosa i alla fall :love:

NI111S06M-J11@11.jpg



Och så har jag köpt en töntig ryggsäck så att jag kan få med mig dator och böcker de dagar jag har föreläsning efter jobbet:

245093_104_BURTON_TINDER%20PACK.png



C'est tout :).
fina skor!!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 466
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 988
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 833
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 306

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp