Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har äntligen köpt ett till par nike air max. Har velat ha ett par länge men inte kunnat välja färg. Blev ett par rosa i alla fall :love:

NI111S06M-J11@11.jpg



Och så har jag köpt en töntig ryggsäck så att jag kan få med mig dator och böcker de dagar jag har föreläsning efter jobbet:

245093_104_BURTON_TINDER%20PACK.png



C'est tout :).
Riktigt fina skor! Blev lite sugen på ett eget par :love:
 
Tittade på dem tidigare idag och tror jag har beslutat mig för att se dem IRL. Men så himla fin och vårig färg.
Eller hur! Jag var lite osäker också på dem och beställde hem från Zalando och de är riktigt riktigt fina IRL alltså! Tyvärr hade ena skon en liten reva i sig så jag skickade tillbaka dem och beställde nya, vill inte få hem defekta grejer liksom. Men jag tycker absolut att de är lika fina i verkligheten :).
Riktigt fina skor! Blev lite sugen på ett eget par :love:
Jamen kör på! Jag tänker att de kommer vara sjukt snygga till ankellånga jeans i vår och nån topp, eller nån fin klänning i sommar :).
 
Jag har äntligen köpt ett till par nike air max. Har velat ha ett par länge men inte kunnat välja färg. Blev ett par rosa i alla fall :love:

NI111S06M-J11@11.jpg



Och så har jag köpt en töntig ryggsäck så att jag kan få med mig dator och böcker de dagar jag har föreläsning efter jobbet:

245093_104_BURTON_TINDER%20PACK.png



C'est tout :).

Köpte också de där skorna fast i grått men kan inte bestämma mig för om jag gillar de än. De känns lite 80-tal men det kanske är meningen :) Vad tänkte du ha till skorna?
 
Haha @mandalaki ! Jag känner mig så töntig som köpt en ryggsäck men bara orkar inte bära handväskan över axeln när den väger bly pga alla mina böcker. Så rygga it is :up:. Men fjällräven skulle jag aldrig kosta på mig, alldeles för dyrt och hippt för mig :p.
 
Haha @mandalaki ! Jag känner mig så töntig som köpt en ryggsäck men bara orkar inte bära handväskan över axeln när den väger bly pga alla mina böcker. Så rygga it is :up:. Men fjällräven skulle jag aldrig kosta på mig, alldeles för dyrt och hippt för mig :p.
Jag har den också för att slippa bära tyngden på ena sidan till och från jobbet (Fjällräven). Inuti har jag en axelväska som jag använder under dagen (också Fjällräven, jag har en Fjällrävenfetisch också :angel:)

Den stora är dagrygga i Grekland.

Jag ÄLSKAR ryggsäckar.

Mvh gammal och töntig och inte hipp alls. :D
 
@niphredil Töntigt? :cautious:

Jag har bara senaste månaden köpt den här:

osprey-quasar-28-super-blue.jpg


Och den här:
fjallraven-raven-20-blue-ridge.jpg


Jag har en ryggsäcksfetisch.

Och är en tönt. :o
Åh hej köpbegär, älskar min Ospreyrygga! Den är dock en stor vandringsryggsäck och jag behöver en liten, typ som den du visade. Min nuvarande har gått sönder så ena axelremmen är knuten, alltså går den inte att justera. Den spricker nog i tygen snart med. Det hade jag egentligen glömt bort men nu närmar sig fältsäsongen och nu vet jag nog vad jag ska använda mitt presentkort på Naturkompaniet till. :D
 
Åh hej köpbegär, älskar min Ospreyrygga! Den är dock en stor vandringsryggsäck och jag behöver en liten, typ som den du visade. Min nuvarande har gått sönder så ena axelremmen är knuten, alltså går den inte att justera. Den spricker nog i tygen snart med. Det hade jag egentligen glömt bort men nu närmar sig fältsäsongen och nu vet jag nog vad jag ska använda mitt presentkort på Naturkompaniet till. :D
Den lilla är 28 liter. Har haft en likadan röd i flera år men nu är den för sliten. Jag brukar sällan köpa samma modell av något igen men den här gången gjorde jag det för den har så perfekta fack. :D (Bara ryggsäcksfetischister förstår vikten av rätt fack. :love:)
 
Den lilla är 28 liter. Har haft en likadan röd i flera år men nu är den för sliten. Jag brukar sällan köpa samma modell av något igen men den här gången gjorde jag det för den har så perfekta fack. :D (Bara ryggsäcksfetischister förstår vikten av rätt fack. :love:)
Den var ju förvånansvärt stor då, jag ska nog ha en mindre. :) Mest för att kunna släpa med vatten och lite småkrafs, och lunch vid behov. Sen är ju en sådan rygga fiffig när man flyger också istället för den vanliga handväskan. Rätt fack är viktigt! Samt med sådana små att de är som gjutna mot ryggen. Vill inte ducka under trädgrenar och annat mer än jag måste. :p
 
Den var ju förvånansvärt stor då, jag ska nog ha en mindre. :) Mest för att kunna släpa med vatten och lite småkrafs, och lunch vid behov. Sen är ju en sådan rygga fiffig när man flyger också istället för den vanliga handväskan. Rätt fack är viktigt! Samt med sådana små att de är som gjutna mot ryggen. Vill inte ducka under trädgrenar och annat mer än jag måste. :p
18 liter ... :D

osprey-escapist-18-black.jpg
 
Hmm, jag har en orange Boblebee jag älskar och en urfin från sandqvist. Har man kryckor måste man ha ryggsäck. Jag börjar gilla det.

(Och ev en liten gul fjällräven och en stor grön...)
 
Jag älskar ryggsäck, men det funkar så illa med kappor med stora ärmar/cape. Det blir så väldigt bylsigt och jag gillar verkligen mina tältkappor, så här uppstår en stor konflikt utan lösning. Varannan dag cape-liknande kappa och ont i ryggen, varannan dag figursydd kappa och fria händer/inget ryggont är det bästa jag kommit på hittills...
 
Hmm, jag har en orange Boblebee jag älskar och en urfin från sandqvist. Har man kryckor måste man ha ryggsäck. Jag börjar gilla det.

(Och ev en liten gul fjällräven och en stor grön...)

Sandqvist :love:

Jag älskar ryggsäck, men det funkar så illa med kappor med stora ärmar/cape. Det blir så väldigt bylsigt och jag gillar verkligen mina tältkappor, så här uppstår en stor konflikt utan lösning. Varannan dag cape-liknande kappa och ont i ryggen, varannan dag figursydd kappa och fria händer/inget ryggont är det bästa jag kommit på hittills...

Det låter som ett problem som världen förbisett!

Fast det senaste jag shoppat är det här:

LzRjns2.jpg
 
Visst är de fina! Har även en liten handväska jag älskar i färgen Cognac, den är sååå fin.
Sandqvist är jättefina, men precis som med Kånken - jag kan inte välja! Jag har tänkt att jag vill ha en gul Kånken som ersättare för min ärvda gråa hur länge som helst, men varje gång jag tittar på dem i affären finnsdet så många andra alternativ, ju:rage:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 463
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 986
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 820
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 288

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp