Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sandqvist är jättefina, men precis som med Kånken - jag kan inte välja! Jag har tänkt att jag vill ha en gul Kånken som ersättare för min ärvda gråa hur länge som helst, men varje gång jag tittar på dem i affären finnsdet så många andra alternativ, ju:rage:

Gul är fin, men jag är för slarvig. Den är liksom gul max 15 minuter... så jag satsade på grön.
 
Sandqvist är jättefina, men precis som med Kånken - jag kan inte välja! Jag har tänkt att jag vill ha en gul Kånken som ersättare för min ärvda gråa hur länge som helst, men varje gång jag tittar på dem i affären finnsdet så många andra alternativ, ju:rage:

Min lilla gula kånk är typ...grågul. Den har helt klart sett bättre dagar och var dum som färg åt BARNET som utflyktsryggsäck.
 
Gul är fin, men jag är för slarvig. Den är liksom gul max 15 minuter... så jag satsade på grön.

Min lilla gula kånk är typ...grågul. Den har helt klart sett bättre dagar och var dum som färg åt BARNET som utflyktsryggsäck.

Ja, det där är ju anledningen framför andra till att jag inte kan bestämma mig. Jag vill ha en gul, men min ljusgrå ser ärligt talat ganska äcklig ut och går inte att få ren. Att behöva vara rädd för att skita ner en robust väska som Kånken känns både löjligt och omöjligt:D
 
Jag köpte ett förhoppningsvis mysigt mjukisset till landet-häng :)

113589322-origpic-b2ecc6.jpg
 
Jag har den också för att slippa bära tyngden på ena sidan till och från jobbet (Fjällräven). Inuti har jag en axelväska som jag använder under dagen (också Fjällräven, jag har en Fjällrävenfetisch också :angel:)

Den stora är dagrygga i Grekland.

Jag ÄLSKAR ryggsäckar.

Mvh gammal och töntig och inte hipp alls. :D

Hörru tanten! Det har ju varit både trendigt och hippt med rygga flera år nu! ;)

Jag har denna och älskar den:

marc_rygga_.jpg

ryggan.jpg


Nästa blir nog denna galna dock! :D

M0011012_500_ALT1
 
Senast ändrad av en moderator:
Ack så nödvändig underklädesshopping blev det för min del idag!
Beiga BHn från H&M
Vita trosorna på sidorna från Lindex (köpte många fler likadana par)
Resten från Kappahl
Hade någon idé om att jag skulle kunna trycka ner min 65F byst i en 75B BH (den blåa). Det gick såklart inte :banghead: :grin: Så den ska bytas till 75D eller något. Annars är jag faktiskt rätt nöjd med dagens köp, även om underkläder inte är det roligaste att shoppa! :up:

17308846_1123777214412276_801754535781602475_n.jpg
 
Ack så nödvändig underklädesshopping blev det för min del idag!
Beiga BHn från H&M
Vita trosorna på sidorna från Lindex (köpte många fler likadana par)
Resten från Kappahl
Hade någon idé om att jag skulle kunna trycka ner min 65F byst i en 75B BH (den blåa). Det gick såklart inte :banghead: :grin: Så den ska bytas till 75D eller något. Annars är jag faktiskt rätt nöjd med dagens köp, även om underkläder inte är det roligaste att shoppa! :up:

17308846_1123777214412276_801754535781602475_n.jpg

Jag älskar att köpa underkläder :D eller ja, behåar är ju en sak för sig...

Såg sköna ut :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 370
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 910
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 475
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 451

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp