Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
En praktisk ryggsäck :D:up:

N-F27172-120_0.jpeg
 
Vad fina de ser ut! Är det mycket text i dem?
Inte särskilt! När det är ett nytt avsnitt eller nåt stort som skett är det kanske en- en och halv sida text. Resten är som lite längre bildtexter.

OBS att den för posguerra är skriven väldigt mycket på samma sätt som man hanterade la transicion - dvs allt var så himla finemang och bra och låt oss fokusera framåt etc. Jag tycker den är intressant ändå - eftersom man kan se hur landet kom på fötter igen efter kriget. Det är ju dock typ nada negativt om Francos styre el dyl i den (medan den om inbördeskriget väldigt sakligt tar upp vad Franco mfl faktiskt gjorde under kriget).

Bilderna är otroliga dock och SÅ fascinerande att titta på!
 
@Reykjavik

Åh är det en grå laptopvariant? Har tittat på den massor senaste dagarna! Har du möjlighet att fota den i hemmiljö eller överensstämmer färgen med produktbilden? :bow:
 
@Reykjavik

Åh är det en grå laptopvariant? Har tittat på den massor senaste dagarna! Har du möjlighet att fota den i hemmiljö eller överensstämmer färgen med produktbilden? :bow:
Ja, om du med grå syftar på den som kallas "Graphite" :D

De har så märkliga namn på sina färger ibland :cautious:

Nu shoppade jag online så jag har inte fått hem den än, men om den hinner hit innan slutet på veckan kan jag absolut fota :up:
 
Ja, om du med grå syftar på den som kallas "Graphite" :D

De har så märkliga namn på sina färger ibland :cautious:

Nu shoppade jag online så jag har inte fått hem den än, men om den hinner hit innan slutet på veckan kan jag absolut fota :up:
Ja men precis, graphite :D funderar på den eller den svarta! Men lutar mest åt graphite just nu.

Det vore super! :up:
 
Beställde lite kläder på Gina Tricot. Jag har nog aldrig varit så nöjd med en beställning förut!? Allt satt perfekt och allt var såå skönt! :D
Den gråa tröjan är super mjuk! Måste köpa fler! Molly jeansen känner kanske de flesta till och ja, de är så sköna som folk säger. Måste köpa fler! Sen lever jag i tights nu mer eller mindre. De här två var helt perfekta!
:up::banana:

 
Beställde lite kläder på Gina Tricot. Jag har nog aldrig varit så nöjd med en beställning förut!? Allt satt perfekt och allt var såå skönt! :D
Den gråa tröjan är super mjuk! Måste köpa fler! Molly jeansen känner kanske de flesta till och ja, de är så sköna som folk säger. Måste köpa fler! Sen lever jag i tights nu mer eller mindre. De här två var helt perfekta!
:up::banana:

Hur är de sista tightsen, de med grått och vinrött i? Är de genomskinliga när man böjer sig ner? Supersnygga var de, men jag vill helst kunna gymma i dem utan att visa hela härligheten :D
 
Hur är de sista tightsen, de med grått och vinrött i? Är de genomskinliga när man böjer sig ner? Supersnygga var de, men jag vill helst kunna gymma i dem utan att visa hela härligheten :D

De är tyvärr lite genomskinliga.. Nu hade jag vita trosor så då syns det ju lite mer. Svarta eller beiga är nog att föredra.
 
Shoppade idag bara handtvål från Lager 157 men egentligen ville jag köpa en kappa från HM som jag blev kär i, tyvärr sa plånboken nej. :(
 
Ska på "finmiddag" i helgen och har därför köpt en klänning från Zalando. I verkligheten är den ännu mörkare, mer åt det "blodröda" hållet (vinröd men drar väldigt mycket åt mörkröd/brunt). Tyget är ett mycket "fint" polyestertyg med en matt lyster.
Funderar dock lite på hur den ska gå ihop med klädkoden, som är "finare långklänning". Är den tillräckligt lång ens? Det syns lite dåligt i den vinkeln, men den går till typ 2/3 ner på mina smalben. Bär typ aldrig klänning, och känner mig egentligen väldigt obekväm och ovan i det, därav mina frågor...
21231894_1273194799470516_6284802536928690653_n.jpg
 
Jo, jag vet. Men "hellånga" klänningar brukar ofta vara lika långa som (hela) mig typ... :(
Klädkoden är black tie förövrigt... Men tänkte om jag kommer bli totallynchad för det där, eller om det ändå kunde anses som "lite okej...kanske".

Det beror ju på. Vill du strunta i klädkoden - gör det. Men det är ju i min värld inte ens nära vad som står som klädkod. Lång klänning är mycket nere och lite uppe, detta är ungefär motsatsen. Fast mycket uppe och halvmycket nere... I min värld varken hackat eller malet.

Det är ju rätt lätt att lägga upp många långklänningar.
 
Det beror ju på. Vill du strunta i klädkoden - gör det. Men det är ju i min värld inte ens nära vad som står som klädkod. Lång klänning är mycket nere och lite uppe, detta är ungefär motsatsen. Fast mycket uppe och halvmycket nere... I min värld varken hackat eller malet.

Det är ju rätt lätt att lägga upp många långklänningar.

Du har absolut en poäng! :up:

Nu letade jag säkert dåligt - i vanlig ordning - men iaf de "festligare" långklänningarna som jag hittade när jag sökte såg inte ut att gå att lägga upp mycket. Absolut om det hade rört 5 eller kanske t.om. 10 cm - det hade säkert kunnat bli bra. Men många av de långklänningarna jag såg hade en totallängd på 160-165 cm...Och jag är ju 162 cm själv... Så jag hade fått kapa flera decimetrar - vilket jag tänker hade förstört hela "uttrycket" på klänningen. Eller?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 357
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 896
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 446
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 380
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp