Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har köpt en grön och lite galen tröja!

32APBNX7CP_89878529_ahlens_front.jpg


Jag är mycket nöjd.
 
Köpte också en iPad pro (största skärmen/modellen) + penna till mitt företag. Vem använder den mest? Dottern :p Åh min iPadi (lite talfel) skrek hon glatt när hon fick syn på den :D

Dottern gillar också att rita och skriva på min platta, men vi är helt på det klara vems det är. Hon har min gamla platta för att titta på barnprogram med, men det är en spricka i den så den får bara stå på soffbordet. :p
 
Dottern gillar också att rita och skriva på min platta, men vi är helt på det klara vems det är. Hon har min gamla platta för att titta på barnprogram med, men det är en spricka i den så den får bara stå på soffbordet. :p

Jaa ritandet är poppis, och så bra för det blir ju inget kladd :D har en iPad air också som inte funkar pga spricka (måste laga den, nån gång) så när jag kom hem med den nya sa hon också "åh ipadi funkar nu" haha min air är typ hälften så stor men det verkar hon inte märkt.
 
Nån som har tips på typ ballerinaskor med band över foten som passar breda känsliga fötter? :) Fixar inte vanliga ballerinas, känns alltid som att de ska trilla av..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 376
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 912
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 496
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 791

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp