Shopping till katterna!

Var idag och hämtade ett paket som innehöll 3 olika schampo:
Duoxo Lindra schampo
Duoxo Mjäll schampo
Duoxo Underhåll schampo

Någon som har erfarenhet av någon av dom och kan lämna en liten recension?
 
686f43.jpg


Den här fick de i julkalendern för ett par dagar sen och de är helt galna i den! Den rör sig framåt och vibrerar kraftigt vilket katterna älskar, och den byter riktning och fortsätter framåt även om den hamnar på sidan. Tillochmed min M som annars är väldigt skeptisk till leksaker älskar den :D
 
Klickat iväg en beställning idag på mat ( i första hand) hos Zooplus och sen köpte jag en väldigt billig bädd åt Pälsfröken, 19 kronor landade det på efter dagens erbjudande i deras adventskalender.
Vinter och sommarsida har bädden vilket jag tycket är perfekt!
Lite små andra tjafssaker för att fylla så rabatten på bädden drogs och ett nytt försök att använda premiepoäng med överraskningspaket.
Det ska bli spännande förra gången fick jag ju inte till katt. :rofl:

Det tog emot ordentligt men jag valde Postmord som leverantör, dom hittar iaf. hem till mig bara dom vet var dom har paketen så brukar det gå bra.
(Igår hade jag senast en leverans från annat företag som hade riktigt svårt, det löste sig, men chauffören snurrade lite hur som fast han pratat med mig i tel.
Jag såg i deras app var han körde och inte riktigt *host* som jag sa till honom men men fixade sig till slut och jag hade ingen tid att passa)

Såååå igår fick Pälsfröken en underbar present av betjänten:
En NY helt fräsch kartong :up:
 
686f43.jpg


Den här fick de i julkalendern för ett par dagar sen och de är helt galna i den! Den rör sig framåt och vibrerar kraftigt vilket katterna älskar, och den byter riktning och fortsätter framåt även om den hamnar på sidan. Tillochmed min M som annars är väldigt skeptisk till leksaker älskar den :D

Var får man tag i en sån?
 
Var får man tag i en sån?

Jag tror jag beställde den från supercat, men den borde ju finnas på fler ställen. Den heter typ catchy mouse eller något i den stilen :D Den lilla svansen på den är helt perfekt, katterna älskar att lyfta upp den i den, bära med sig den eller kasta iväg. Helt klart ett av mina bästa köp :D
 
Var får man tag i en sån?
Jag tror jag beställde den från supercat, men den borde ju finnas på fler ställen. Den heter typ catchy mouse eller något i den stilen :D Den lilla svansen på den är helt perfekt, katterna älskar att lyfta upp den i den, bära med sig den eller kasta iväg. Helt klart ett av mina bästa köp :D
Hmmmm jag har nyss handlat nu får det vara stopp men det där är grymt lockande.
@sthu om du köper får du gärna ge omdöme med.
Pälsfröken börjar leka lite på egen hand äntligen, även om det är ovanligt så händer det och det där med att hitta en superbra leksak är inte lätt.
Tack på förhand!
 
Har ju fått massa hjälp tidigare i tråden angående klösmöbel till gubbkatten men inget har känts helt klockrent iom alla om och men kring mått och utseende (samt gnällig sambo). Men, hittade för ett tag sedan en möbel som kändes vettigt som jag beställde på vinst och förlust och den landade hos mig idag.
Jag tycker den är perfekt - molle är mer skeptisk och undrade mest vad den skulle vara bra för med tanke på att han redan har en fåtölj. :grin: Kartongen var dock bra, så nästa gång nöjer jag mig med en kartong bara - det blir billigast så! :D
3Hq2MvR.jpg

whKQnvZr.jpg

HT7Acccr.jpg

O6rHaEgr.jpg

vP8mlQ3.jpg


Det här borde han, om han ny kommer vilja använda det, inte kunna välta så lätt samt kunna ta sig upp på för att spana :D så hoppas det blir bra framöver!
 
Så snygg! Vad heter tillverkare/modell? Och hur kommer det sig att du valde just den? :)

Den heter Raindrop vattenfontän, av Pioneer Pet. Winters uppfödare hade en sån hos sig och jag fastnade för den redan då.
Det jag tycker är bra är att det finns 2 olika vis att dricka från den, antingen rinnande vatten eller stilla och just att hålet där vattnet är stilla är lite större så min hund kommer åt bra. Nu är hon en mindre ras (cavalier) men jag ville att hon skulle kunna dricka ur den med på ett behagligt sätt och jag tror inte hon hade gillat när vattnet bubblar lite som när pumpen sitter i mitten och porlar runt vattnet.
Den är rostfri och ett stort plus att den går att köra i diskmaskin :D
I denna filmen så syns det rätt bra med hur vattnet rör sig och hur stor plats katten har att dricka ur :) (mannen går ju ignorera :p)
 
@Killaloe

Katten överlevde :banana: :D

Vid 16.30 efter några timmars spanande så vågade hon sig fram och busade tom lite med den :)
Hunden vart törstig efter eftermiddagspromenaden och tog sig fram men i flyställning typ :laugh:
Nu ska nog faran vara över :p

Hunden drack ur stora hålet och katten föredrog direkt från vattenfallets början :)

 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 632
Senast: cirkus
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
911
Senast: escodobe
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 990
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 777
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp