Bukefalos 28 år!

Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag köpte två i somras av exakt samma modell och är än så länge nöjd :) En står alltid uppe i sovrummet och en tas fram vid behov. Den sket Skalman ner totalt vid allra första användandet när han blev förgiftad (2 timmar hemifrån), men det gick lätt att skura ur den i duschen och all brun rännsketa och lukt försvann:D
Låter bra! Tror nästan att det var du som från början tipsade om 4 Dogs? Det var i alla fall någon bukefalist som skrev i en tidigare shoppingtråd om butiken...
 
Låter bra! Tror nästan att det var du som från början tipsade om 4 Dogs? Det var i alla fall någon bukefalist som skrev i en tidigare shoppingtråd om butiken...
Ingen aning - det kommer jag inte ihåg :) En grej som är bra är halken som finns - min ena hund kan dra ner dragkedjan om hon vill. Det gjorde hon en gång på utställning när jag visade den andra hunden och kom glatt springandes in i ringen och ville visa upp sig igen :D
 
Jag var in på Arken Zoo igår för att kolla in pomppatäckena då jag sett reklamen. Jag köpte ju fleecetröjan till Qarusell och gillade passformen, men när jag kommer dit så finns det inga pomppavintertäcken hemma :( hon i butiken tyckte att jag skulle beställa ett täcke på arken zoos hemsida men jag skulle vilja prova först så jag vet hur det sitter..
Qarusell i sin tröja :)
jmxiqclyjsjyfcb.jpg

Åh det där var jag och klämde på i onsdags! Verkar perfekt att ha under hurttatäcket :)
 
Ingen aning - det kommer jag inte ihåg :) En grej som är bra är halken som finns - min ena hund kan dra ner dragkedjan om hon vill. Det gjorde hon en gång på utställning när jag visade den andra hunden och kom glatt springandes in i ringen och ville visa upp sig igen :D
Jahaaa! Har funderat länge på vad man ska ha haken till :angel:


Har två burar från dom och är jättenöjd :)
 
Jag har köpt en ny kamera. :o Kändes lite orimligt tills jag insåg att det snart är två år sedan jag köpte min förra så då känns det ändå okej. :angel: Hoppas jag blir nöjd nu bara annars blir jag galen!

Passar in här eftersom det enda jag fotar är min lille fluffis! :love:
 
Som blivande hundägare blir jag väldigt nyfiken på allt du shoppar därifrån :D
Usch håll dig borta därifrån !
Blinghalsband (bild finns här i tråden)
leksaker
ännu fler halsband (min hund har ju inga sen innan :o:angel:)
Täcken,tröjor
öronrens
Julhalsband+tröja :o
Valphalsband i storpack
Just nu är jag uppe i 7tröjor,1täckväst,11halsband,4 leksaker,öronrens = 147kr

Sen slank det med lite till mig själv,tofflor,öronvärmare,stegräknare,en dasch cam,div julpynt mm = ca 70kr
 
Usch håll dig borta därifrån !
Blinghalsband (bild finns här i tråden)
leksaker
ännu fler halsband (min hund har ju inga sen innan :o:angel:)
Täcken,tröjor
öronrens
Julhalsband+tröja :o
Valphalsband i storpack
Just nu är jag uppe i 7tröjor,1täckväst,11halsband,4 leksaker,öronrens = 147kr

Sen slank det med lite till mig själv,tofflor,öronvärmare,stegräknare,en dasch cam,div julpynt mm = ca 70kr
:rofl::rofl::rofl: du är ju helt hämningslös
 
Usch håll dig borta därifrån !
Blinghalsband (bild finns här i tråden)
leksaker
ännu fler halsband (min hund har ju inga sen innan :o:angel:)
Täcken,tröjor
öronrens
Julhalsband+tröja :o
Valphalsband i storpack
Just nu är jag uppe i 7tröjor,1täckväst,11halsband,4 leksaker,öronrens = 147kr

Sen slank det med lite till mig själv,tofflor,öronvärmare,stegräknare,en dasch cam,div julpynt mm = ca 70kr

Gillade verkligen blinghalsbanden och tänker att vår framtida valp såklart också ska gilla bling. :angel:
 
Jag är imponerad. Beställde alltså buren i onsdags kväll och i förmiddags var den här!
Den var precis så bra som väntat. Jag passade även på att visa den för min pappa som inte alls(!) är hundmänniska. Jag trodde att han skulle sucka, säga att det är onödigt när jag redan har bur osv, men istället sa han "Oj, vad snygg den är!" :rofl: Inte riktigt vad jag trodde, men jag håller med honom.

Ebrah fick prova den. Hon trivdes så bra att hon låg kvar även efter att jag sagt att hon fick komma ut.
15027369_739108436237539_175820085065997185_n.jpg
Vad är det för märke? Tung eller enkel att bära? Antar att den går att fälla ihop, kommer behöva en till labben nästa vår/sommar.
 
Vad är det för märke? Tung eller enkel att bära? Antar att den går att fälla ihop, kommer behöva en till labben nästa vår/sommar.
Den är från 4dogs, jättebra affär på nätet. En stor bur väger ju alltid en del, men jag kan utan problem bära den iaf :) lätt att vika ihop och har då ett handtag på sidan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 710
Senast: Lyan
·
Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
8 080
Senast: Tonto
·
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
706
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
345
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • När den sista dagen kommer ...
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp