Bukefalos 28 år!

Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här är ju nästan löjligt 11kr och ett likadant fast blått för 13kr
halsband.jpg

Funderar på om jag ska buda hem ett helt gäng o förse nästkommande fralla kull med liiiiiiite bling
 
@dobbis - kan jag få be dig om hjälp :)

Jag behöver få tag i en bunt med vetflex på ca 5 cm (5-7 cm) bredd. Till mig själv ;) Jag har ett back-on-track knäskydd jag behöver använda oftare, men det glider ner (jäkla kvinnliga former) efter en stunds promenad. Har provat att linda ett varv med vetflex runt låret och då sitter den bra (jäkla strul då, men vad gör man inte när man måste). Behöver nu hitta billiga sådana och du är duktig på att hitta på ebay :D ;) Har du lust leta upp några direktlänkar åt mig med bra pris och vettig snabb frakt hit - jag är lite halvkass på engelska :o

Jag hade tänkt beställa hem från apotea, men dom har slutat med storpacket :(
 
@dobbis - kan jag få be dig om hjälp :)

Jag behöver få tag i en bunt med vetflex på ca 5 cm (5-7 cm) bredd. Till mig själv ;) Jag har ett back-on-track knäskydd jag behöver använda oftare, men det glider ner (jäkla kvinnliga former) efter en stunds promenad. Har provat att linda ett varv med vetflex runt låret och då sitter den bra (jäkla strul då, men vad gör man inte när man måste). Behöver nu hitta billiga sådana och du är duktig på att hitta på ebay :D ;) Har du lust leta upp några direktlänkar åt mig med bra pris och vettig snabb frakt hit - jag är lite halvkass på engelska :o

Jag hade tänkt beställa hem från apotea, men dom har slutat med storpacket :(
On my way :up:

PS undrar om inte biltemas hästavd är billigast
 
@dobbis - kan jag få be dig om hjälp :)

Jag behöver få tag i en bunt med vetflex på ca 5 cm (5-7 cm) bredd. Till mig själv ;) Jag har ett back-on-track knäskydd jag behöver använda oftare, men det glider ner (jäkla kvinnliga former) efter en stunds promenad. Har provat att linda ett varv med vetflex runt låret och då sitter den bra (jäkla strul då, men vad gör man inte när man måste). Behöver nu hitta billiga sådana och du är duktig på att hitta på ebay :D ;) Har du lust leta upp några direktlänkar åt mig med bra pris och vettig snabb frakt hit - jag är lite halvkass på engelska :o

Jag hade tänkt beställa hem från apotea, men dom har slutat med storpacket :(
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odk...0.H0.Xvet+wrap.TRS0&_nkw=vet+wrap&_sacat=1281
 
Där finns det,olika bredd,mönster,1 eller flera,bara att botanisera.
OBS att jag valde free shipping,men dubbelkolla i alla fall.

Såg nu när jag följde länken att den inte följde med ,så kryssa i free shipping.
Hittade nåt som heter apomera här i Sverige som tar 186 kr för 10 stycken 5 cm x 4,5 meter. det är nog rätt billigt ändå ?
 
Jag är imponerad. Beställde alltså buren i onsdags kväll och i förmiddags var den här!
Den var precis så bra som väntat. Jag passade även på att visa den för min pappa som inte alls(!) är hundmänniska. Jag trodde att han skulle sucka, säga att det är onödigt när jag redan har bur osv, men istället sa han "Oj, vad snygg den är!" :rofl: Inte riktigt vad jag trodde, men jag håller med honom.

Ebrah fick prova den. Hon trivdes så bra att hon låg kvar även efter att jag sagt att hon fick komma ut.
15027369_739108436237539_175820085065997185_n.jpg
 
Jag är imponerad. Beställde alltså buren i onsdags kväll och i förmiddags var den här!
Den var precis så bra som väntat. Jag passade även på att visa den för min pappa som inte alls(!) är hundmänniska. Jag trodde att han skulle sucka, säga att det är onödigt när jag redan har bur osv, men istället sa han "Oj, vad snygg den är!" :rofl: Inte riktigt vad jag trodde, men jag håller med honom.

Ebrah fick prova den. Hon trivdes så bra att hon låg kvar även efter att jag sagt att hon fick komma ut.
15027369_739108436237539_175820085065997185_n.jpg
Jag köpte två i somras av exakt samma modell och är än så länge nöjd :) En står alltid uppe i sovrummet och en tas fram vid behov. Den sket Skalman ner totalt vid allra första användandet när han blev förgiftad (2 timmar hemifrån), men det gick lätt att skura ur den i duschen och all brun rännsketa och lukt försvann:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 623
Senast: Lyan
·
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
679
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: attheedge
·
Hundavel & Ras står i valet mellan Jaktgolden eller jaktlabrador, jag kommer inte behöva en världsmästare och sikta att komma högst i tävlingar, vill...
Svar
16
· Visningar
1 382

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp