Bukefalos 28 år!

Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppingtråden - Hund

Jag har ett likadant halvstryp med dekor på fast brunt dock gick kedjan av på min dragande hund :cry: Just den modellen har liten kedja. Det raka bruna halvstrypet ( det andra är ju rundsytt ) med dekor på har större kedja och har hållt. Kommer ej ihåg butik..anicare eller djurmaxi kanske :confused:

Nu har mitt halsband också gått sönder :(. Det var kedjan här också, ingen vidare kvalité i det där med tanke på att en liten shih tzu har lyckats med att förstöra det.
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

*KL*

Då jag hämtar hem en liten valp nu i helgen så har jag inhandlat en hel del valpsaker såsom koppel, halsband, lite mindre leksaker osv. Förutom det så köpte jag för ca. 2-3 veckor sedan en baby badbalja på ben med urtappningsslang på en loppis för 50:- ÄNTLIGEN säger jag bara! som jag har letat efter en, nu slipper jag få ryggskott (typ) varje gång jag badar småtrollen :D

I lördags på utställningen införskaffades det en ny säng, typ Bia Bed fast ett annat märke och lite bildekaler. Idag köpte jag ett nytt schampo, minkoljeschampo, som jag ska testa nästa vecka samt en reflex till kopplet.

Har dessvärre inte fotat något av detta.
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

KL.

Jag köpte ny hundmat idag för att prova. Färskfodret Vom og hundemat. Och Björne älskade det :love: Han har ätit jättedåligt ett bra tag nu och han växer fortfarande väldigt mycket så jag har varit lite orolig. Men nu har vi förhoppningsvis hittat något nyttigt som han gillar :D
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

kl

cimg1432_104262696.jpg


Ny leksak, vomkex och fiskolja + superduperschampo för hans något i pälsen.
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Va fint det var! :) Ifrån Minx gissar jag?

*kl*
Idag har det inhandlats tuggben, hundgodis (som jag lade i handsfacket när jag köpte mat till mig, när jag kom tillbaka hade dom brutit upp det och sugit i sig varje smula, hoppsan!) samt en overall till lillen, den satt sisådär men bäst hittills. Köpte iaf hem den så får jag suga lite på karamellen hur jag ska göra, han är ju så otroligt svår att hitta en som passat, både täcke och overall, har inte hittat en enda som sitter bra än...
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Härligt, är också sugen på halsband därifrån, men jag kan aldrig bestämma mig :D
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Skitsvårt att bestämma sig! Finns hur mycket som helst att välja på :D

squarepants: Jag beställde för ca 1½ månad sen. Men hennes symaskin gick sönder för typ 4 veckor sen och nya delar kom för nån vecka sen (?). Det stod på hennes hemsida att hon skyndar sig så gott hon kan för att få iväg dom som redan var beställda och betalda.
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Eller hur :D

Ilandsproblem kanske :angel:

Ska ta tag i det där med overallens vara eller inte vara, om inte så ska det måttbeställas täcke.
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

*KL*

Jag har shoppat ett regntäcke till Zala eftersom jag tappat bort de jag har... Det sitter rätt illa, men fungerar i alla fall.. Funderar på att sy dit bensnören samt fixa till det lite i fronten.
DSCF2084copy.jpg


Har även köpt reflex"västar", men missbedömde storleken och måste nog fixa till dem lite, för nu är de tokstora :o

Näst på tur står retriverkoppel med reflex i och så var det lite andra prylar som jag kom på att var bra att ha :angel:
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Jo, jag har sett det. Men det har stått i några veckor nu, och därför undrade när det halsbandet var beställt eftersom jag hade blivit supermatt om det var beställt senare än mitt ;)
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Senaste inköp var en kampleksak i läder till lillen, den är toppen, stundvis iaf :D
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Har ett sånt täcke till Agnes som jag bara fixade till vid halsen med 1 "veck" på varje sida (som en trekant)
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

En allsafe inhandlades igår :love:.

Det bästa var att lilleherrn vuxit sig så bred att vi inte behövde köpa small utan det var medium som gällde. Om han nu växer ur den med får tiden utvisa men det lär dröjja ett år minst innan han breddar sig så mycket.

Köpte också ett klickerarmband, perfekt! När man ska bland folk och inte vill se ut som ett hundfån med sin klarblå klicker med klarblå nyckelband runt halsen :crazy:.

Sen har jag halsband och koppel i nylon för baddagar och en sovkorg till jobbet på inköpslistan framöver. :devil:

... Och ytterligare en vanlig sele, han har redan vuxit ur sin andra (två per två månader) men han får gå med den ett tag till, stackarn :p
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

Jag har beställt diverse saker från GunDog.se :)
Bland annat dummys och skott till apportkastaren, ett bredd retrieverkoppel i läder till kommande valpis och och en likadan pipa till jakten som jag redan har fast snyggare färg :angel:
 
Sv: Shoppingtråden - Hund

*KL*

Jag har problem..

När det var världsutställning i Sthlm för något år sedan så köpte jag ett halsband där. MEN jag kommer inte ihåg vad det var för företag jag köpte det från eller vilka som tillverkade det... Jag VET att tillverkaren har någon hemsida, men inte tusan lyckas jag hitta den nu när jag vill hitta den.

Såå, är det någon här inne som vet vart jag köpt det här?
Det är ett halvstryp med kedja.
DSC_9792copy.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 667
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag och ska semestra i Sverige i år och det med tält. Det blir premiär för mig men det finns säkert flera vana campare här :). Jag har...
Svar
7
· Visningar
680
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
16 928
Senast: hollypolly
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
6 028
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp