Skaffa egen ponny till barnen...

Å andra sidan kommer ju pappan att bo här med barnen då, det blir liksom ingen ändring i deras liv, förutom att mamma är i Palestina och att de kommer att komma över två veckor till eilat (förutsatt att ud inte avråder förstås) och de två veckorna har den här tjejens familj sagt att de tar hästen, både skötsel och motion... Jaja, vi får se hur det blir.

Barnen klarar sig säkert jättebra, jag tänkte mer på vem som skulle ta hand om hästen. Men kan medryttaren ta hästen på sitt ansvar under tiden så är ju det problemet löst.
 
Ja, just det är jag inte så orolig över, det är ju en hel del som reser utomlands och lämnar hästarna i händer de litar på...
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som skaffat barn säg runt 40, och alltså var 50 när barnet var 10 år. Hur tycker ni det var att skaffa barn lite senare? Tycker ni...
2
Svar
25
· Visningar
3 917
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 038
Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
865
Senast: WildWilma
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 932

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp