Bukefalos 28 år!

Skorna i Silja Line-reklamen?

Riley

Trådstartare
De här rosa skorna med "repsnörning" som ser ut att gå upp längs med hela benet, är det möjligen någon som vet vilket märke de är av eller vet var man kan hitta liknande? Såååå galet snygga.
 
Sv: Skorna i Silja Line-reklamen?

Har trots ihärdigt googlande hittat varken reklamen eller några bilder ur den, dessvärre.
 
Sv: Skorna i Silja Line-reklamen?

Är det typ sandaler eller vad?
 
Sv: Skorna i Silja Line-reklamen?

Nej, typ pumps men det är alltså någon sorts repmönster som går upp längs med benet, som om det vore en stövel.
 
Sv: Skorna i Silja Line-reklamen?

Nu minns jag inte exakt hur de skorna ser ut i reklamen, men jag hittade dessa
00738F-KISS-258.jpg


Eller dessa, utan platå
41VxAKHy%2BuL._SY395_.jpg


De här fanns i några olika färger
sexy-lace-up-fastening-high-stiletto-sandals.jpg
 
Sv: Skorna i Silja Line-reklamen?

Det är inte riktigt vad jag är ute efter - det är just repdetaljerna som jag tyckte gjorde dem så utstickande och snygga + att de "såg" dyra ut - men tack ändå! Snällt av dig att leta.
 
Sv: Skorna i Silja Line-reklamen?

Ah, repdetaljerna hade jag glömt :D Ja ingen av dessa modeller ser ju särskilt dyra ut, det håller jag med om :angel:
 
Sv: Skorna i Silja Line-reklamen?

Reklamen i lång version finns på Youtube
Jaha, den var så gammal! Trodde den kommit nyss och tittade bara på de senaste uppladdade videorna.

Men då kan jag ju nu upplysa om att de ser ut så här:

Skor.jpg


Alltså jag skulle kunna gå över lik för att få tag på ett par av den där exakta modellen, buhu.
 
Sv: Skorna i Silja Line-reklamen?

Maila Silja Lines marknadsavdelning och fråga om de vet :)
Reklamen verkar vara typ tre år gammal, så jag tror inte att det är så stor chans att de fortfarande sitter på den infon. Men får jag inte tag på dem på annat håll så testar jag!
 
Sv: Skorna i Silja Line-reklamen?

Eller prata med Vinkelina, hon bor i Finland och kan kanske fråga i något finskt forum?
:)
 
Sv: Skorna i Silja Line-reklamen?

Skorna heter Arum Vulgare och är designade av finska skodesignern Minna Parikka :)
 
Sv: Skorna i Silja Line-reklamen?

Åhh, TACK! :bow: Då hoppas jag bara att de fortfarande går att få tag på.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
368
Fritid Är det någon som har eluppvärmda skosulor? Vilken sort/vilket märke använder ni och hur tycker ni de är? Hur fungerar de? Framförallt...
Svar
7
· Visningar
444
Senast: KesoNeso
·
Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 327
Senast: Hazel
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 825
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp