Texaz

Trådstartare
Nu är det inte långt kvar!!

Vilka ska dit? Tävla, funktionär, publik?

Jag har anmält mig som funktionär, jobbade där för ett par, tre år sen, superskoj!!! Hoppas få åka ner igen:up:

Kommer fler bukefalister att finnas på plats?:confused:
 
Det ska bli intressant att se om tävlingen kan vända trenden och lyckas att locka toppekipage. Att AQHA/APHA-poäng delas ut i kval kan vara ett bra drag, då detta är viktigare än någon rosett och medalj från en tävling där startfältet är så svagt som exv. förra året då oerhört många toppekipage inte fanns på plats. Ska westernridningen lyckas att locka nya, satsande ryttare vilka hämtas från engelskvärlden, måste man kunna visa upp ett SM där samtliga av landets bästa ekipage finns och gör upp om medaljerna. Westernridning i Sverige måste tvätta bort High Chaparall- stämpeln och visa att westernridning på hög nivå är minst lika seriöst som hoppning och dressyr på hög nivå.
Hoppas verkligen att trenden vänds i år, i annat fall är läget snart riktigt illa.
 
Jag ska dit och titta. Hade tänkt våga vara med, men ekonomin protesterar högljutt just nu.. Så jag får stå över i år (lika bra kanske, har inte varit riktigt på samma sida i sommar, hästen och jag..).
Funderade på om jag skulle vara funkis, svårt när man är arbetslös och inte vet vad som händer i framtiden.. Känns ju lite så där att ta ledigt det första man gör om man skulle få ett jobb :p
 
Jag ska dit och titta. Hade tänkt våga vara med, men ekonomin protesterar högljutt just nu.. Så jag får stå över i år (lika bra kanske, har inte varit riktigt på samma sida i sommar, hästen och jag..).
Funderade på om jag skulle vara funkis, svårt när man är arbetslös och inte vet vad som händer i framtiden.. Känns ju lite så där att ta ledigt det första man gör om man skulle få ett jobb :p
Tja funktionärer verkar saknas i veckan innan.... Är ju själv arbetssökande och skulle jag (mot all förmodan, 50+) få ett jobb så lär jag ju ta det!
Anmäl intresse och ta det därifrån ;)
 
Finns det nån hemsida för SM där man kan läsa mera?

Som oinsatt hade jag velat veta När, Vart och Hur :) Hade varit roligt att besöka, se o lära om det hålls i mina trakter...
 
@Snurre Ja, det var lite skralt! Jag mailade och frågade, kommer vara inträde, men hur mycker skrev dom inte... Antar att man köper det där? hmm.. Och tider kommer komma upp på hemsidan dagen innan
 
Jag ge anmält mig men det vette tusan om jag kan vara med. Min axel har fått något för sig och gör riktigt riktigt ont i vissa lägen så jag har inte kunnat rida på hela veckan.. ska försöka få tag på läkaren igen på måndag
 
Inträde 100 kr/person och dag
Familj 250 kr/dag, Barn u. 12 år gratis.
2 dagar inträde 190 kr
3 dagar 280 kr
4 dagar 380 kr, 5 dagar 470 kr
Eventbilett 550 kr/person
 
@doleron Joodå klart du ska vara med! Använd andra handen och ha någon annan att sadla åt dej bara ;)

Haha, har redan funderat över den varianten!
Hade det vart Kajsa hade det inte vart några problem bara jag får på sadeln, men Pajs är ju tyvärr lite mer opålitlig...
Dessutom ska Evve jobba på kliniken den dagen också fräckt nog :cautious:
 
Äsch, det ska nog gå bra! Vilken dag tid är det? @doleron
Jag jobbar visserligen, men kan nog kika lite på livestreamen emellanåt. Om jag ens fixar att jobba förstås, ponnyskrälle gav mig en hjärnskakning i söndags som inte vill gå över..
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Är sjukskriven sen en tid tillbaka (gått in i väggen pga överbelastning) sköter om stallet och hästarna som vanligt. Rider hemma men...
Svar
17
· Visningar
1 096
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: attheedge
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 343
Senast: zarmino
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 425
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp