Bukefalos 28 år!

Smileytest?

Sv: Smileytest?

Jag har jobbat lite med en ny :eek: blev det bättre?
eek24.png

:eek: är underbar, ändra inte på den snälla! :D

*saknar den gamla : D*
 
Sv: Smileytest?

Jag ville inte tjata för mycket, men förr all del.

De här klarar jag mig lika bra utan:
:up::down: bättre att man skriver att något är bra/dåligt istället för massa inlägg med en smiley och *tiotiotio*
:rage: nu när vi har fått mad, men visst jag kan se en viss funktion
:laugh: rofl räcker som skrattsmiley, annars ska man sitta och fundera på om det är roligt nog för en rofl eller bara laugh
:grin:O_o:sneaky: eftersom jag inte förstår hur de ska användas, men jag är rädd att det är jag som är dum i det fallet :o
 
Sv: Smileytest?

Jag tänkte att jag kanske skulle visa några smilies jag ännu inte lagt in, kommentera gärna, vad ni skulle använda den till, om ni vill ha den eller inte:

cautious.png


sleep.png


speechless.png


x3.png


dead.png


facepalm.png


nailbiting.png


stop.png


woot.png


wtf.png
 
Sv: Smileytest?

Fjärde uppifrån skulle jag använda i varenda inlägg bara för att den är så sjukt söt! hahaha
 
Sv: Smileytest?

Själv tycker jag bara den ser ut att ha en rejäl förstoppning.
Jag tycker de två nedersta är fina, men vet inte riktigt vad man skulle ha dem till egentligen.

Har tänkt skriva detta flera gånger, nu blir det äntligen av, :grin: heter väl egentligen Rolleyes, om det nu förklarar något.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Smileytest?

dead.png


facepalm.png


woot.png


wtf.png


skulle jag garanterat använda! De är grymma!

cautious.png
gillar jag jättemycket men ser inte riktigt något användningsområde för(men jag blir gärna överbevisad!)
 
Sv: Smileytest?

Jag tänkte att jag kanske skulle visa några smilies jag ännu inte lagt in, kommentera gärna, vad ni skulle använda den till, om ni vill ha den eller inte:

x3.png

Ge mig! Snälla Gunnar! Sätt den längstbak i smilie listan om du vill, bara jag får den! :p
 
Sv: Smileytest?

dead.png
woot.png
wtf.png
- skulle jag nog använda

cautious.png
- är galet söt, men jag vet inte i vilket sammanhang den skulle vara användbar tyvärr..

:grin: - hade nog aldrig gissat att den skulle rulla med ögonen.. ser mest ut som att den har fått syn på en fluga precis ovanför huvudet ;)
 
Sv: Smileytest?

cautious.png
fattar inte vad den ska visa

sleep.png
Bra idé men för otydlig. Som svar på flertalet av lbbs inlägg.

speechless.png
Bra

x3.png
Bra

dead.png
fattade inte vad den skulle betyda först men bra idé.

facepalm.png
Nja

nailbiting.png
Underbar, räddsla, nervositet.

stop.png
Myckrt bra, för att säga låt bli.

woot.png
Ok, söt

wtf.png
nja, det finns mycket smilyes med tungorna ute öndå
 
Sv: Smileytest?

-kl-

Denna: :eek: är underbar! Älskar just att den tittar till sidan, så kan man sätta den innan en chockerande text, haha!

Gillar också: :banghead:O_o:rage::love::angel::sneaky::mad:

Bra jobbat Gunnar, stor eloge till dig!
 
Sv: Smileytest?

Nu har jag gjort en ytterst liten ändring på en annan smiley, undrar om ni kan gissa vilken :devil:
 
Sv: Smileytest?

Eftersom jag inte fick många synpunkter på ändringen av :down: har jag bytt till min ändrade variant.

Överlag känner jag mig rätt nöjd med hur smileysarna ser ut nu. Möjligen kan jag tänka mig att lägga in några nya om tillräckligt många vill och motiverar sig bra.

Om jag missat något får ni gärna påminna mig.
 
Sv: Smileytest?

Jag tycker det ser jättebra ut men vill naturligtvis ha ett par av de som du la ut tillagda också.

cautious.png
- Min motivering är att jag annars misstänker att det är en konspiration för att vi inte ska kunna uttrycka sund skepsis, misstänksamhet och en smula paranoia i våra inlägg. (
cautious.png
Hmmm...)

wtf.png
- Med motiveringen att det inte finns någon annan smiley som uttrycker ett så brett spektrum av tillstånd, exempelvis hur man känner det
  • När man av någon idiotisk anledning smakar Beska Droppar
  • När man för sjuttioelfte gången misslyckas med att få folk att förstå vikten av ett mångkulturellt samhälle(där man kan dricka godare saker än Beska Droppar)
 
Sv: Smileytest?

Finns det någon eller några du/ni vill ta bort till förmån för nya? Förslag tack!

Jag hade en fundering på att byta ut :grin: och lägga in
wtf.png
helt samma betydelse har de inte men kanske tillräckligt nära, men jag vet inte den allmänna meningen om detta.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag får varma fötter och klarar inte av heltäckande skor på sommaren. Jag har precis köpt ett par Birkenstock som jag ändå tycker...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 483
Senast: hundtant
·
Tjatter Är det någon mer om kollar på Gift vid första ögonkastet Australien? Vad tycker ni om det annorlunda upplägget? Jag tror jag gillar det...
Svar
12
· Visningar
502
Senast: Palermo
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 465
Senast: Rosett
·
Utrustning Har precis skaffat en Kemnevall Theia och den har mer framskurna kåpor än jag är van vid på dressyrsadlar. Mina Mattes dressyrschabrak...
Svar
2
· Visningar
312
Senast: peperoni2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp