Bukefalos 28 år!

Smileytest?

Sv: Smileytest?

Bara för att ställa till det ytterligare tipsar jag om några till:

wideyed.png


wacky.png


troll.png


sour.png


sorry.png


meh.png


hilarious.png


depressed.png


bored.png


arghh.png


Men egentligen vill jag nog helst inte ta in några som inte är gula, om de inte är riktigt bra och användbara.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Smileytest?

Smirken får du gärna ta bort. Så jobbigt att moderera när en del tolkar den som själv-sarkasm, och andra tolkar den som hånleende. Den tänkta ersättaren är ju svårare att feltolka! :D
 
Sv: Smileytest?

Jag tycker inte att den nuvarande smirken är vare sig snygg eller användbar, jag föredrar helt klart wtf.
 
Sv: Smileytest?

Finns det någon eller några du/ni vill ta bort till förmån för nya? Förslag tack!

Jag hade en fundering på att byta ut :grin: och lägga in
wtf.png
helt samma betydelse har de inte men kanske tillräckligt nära, men jag vet inte den allmänna meningen om detta.

Jag vill verkligen ha kvar :grin:.

Den andra skulle jag gott klara mig utan.
 
Sv: Smileytest?

wideyed.png
sour.png
hilarious.png
bored.png
arghh.png

Älskar de överstående och ser absolut användningsområden för alla! Favoriterna är väl dock den första och den sista.

wideyed.png
skulle åtminstone jag använda mycket mer frekvent än :o, även om de kanske inte riktigt står för samma sak. Den gröna kan användas i en mycket mer positiv mening, i mina ögon. (Dessutom är den bedårande.)

arghh.png
talar nog för sig själv. Helt fantastisk!
 
Sv: Smileytest?

wideyed.png
- denna gillar jag! Den liknar :o men är lite mer "oops!" än att man skäms.

wacky.png
- nja, ser inte riktigt användningsområdet.

troll.png
- känns bara onödig.

sour.png
- kanske, men ser inget solklart användningsområde.

sorry.png
- den är inte så tydlig och känns lite för lik :o
 
Sv: Smileytest?

meh.png
- ja den gillar jag! Nästan bättre än :cool:.

hilarious.png
- tycker denna är bättre än nuvarande :rofl:, den här känns mer som att den ligger på golvet och skrattar vilket ju är meningen.

depressed.png
- njae, den var inte så fin.

bored.png
- nä ser inte vad man ska ha den till.

arghh.png
- ja! den ser så härligt frustrerad ut, sådär som man kan känna ibland.
 
Sv: Smileytest?

Jag älskar alla smileys. Jag är smileyberoende. GE MIG MER SMILEYS!


Så säger jag om ovanstående! :angel:
 
Sv: Smileytest?

wideyed.png
tycker också att den är bättre än :o



meh.png
den var söt

hilarious.png
den tycker jag är bättre än :rofl:

arghh.png
den var rolig
:down: för mig kliar den sig fortfarande i huvudet. verkar svår att få bra.

wtf.png
jag kan inte bestämma mig för om det ser ut som den fått en fluga i ögat eller halsen. Vet inte vad jag skulle använda den till? Var det den du ville byta ut mot? :grin: Tycker inte de säger samma sak.

Sen är det ju jobbigt med för många smileys tycker jag. I vanliga fall är jag nog för lat för att trycka på fler knappen haha
 

Liknande trådar

Tjatter Är det någon mer om kollar på Gift vid första ögonkastet Australien? Vad tycker ni om det annorlunda upplägget? Jag tror jag gillar det...
Svar
12
· Visningar
453
Senast: Palermo
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 374
Senast: Rosett
·
Utrustning Har precis skaffat en Kemnevall Theia och den har mer framskurna kåpor än jag är van vid på dressyrsadlar. Mina Mattes dressyrschabrak...
Svar
2
· Visningar
295
Senast: peperoni2
·
Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
399
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp