Smileytest?

Sv: Smileytest?

Älskade Stormkast, TACK!
334p7cn.jpg

Funkar det måntro? Med bilden? Jag är så oteknisk att jag skäms...

Du skulle inte kunna finna rofl?

Hopp, det var så lite! Och det fungerar bara bra.
Rofl hann jag nog tyvärr inte spara innan den byttes, och jag har inte lyckats googla fram den heller. Ska dock dubbelkolla på datorn senare, PM:ar länk isåfall.
 
Sv: Smileytest?

Jag har jobbat lite med två andra populära smileys:

meh24.png


cautious24.png


Kan det vara läge att lägga in dessa, omgjorda eller har de blivit sämre?
 
Sv: Smileytest?

:/
Den smileyn borde nog ha ett annat kortkommando, eftersom den sabbar alla bildlänkar... :banghead: Annars tycker jag den är toppenbra, älskar uttrycket!
 
Sv: Smileytest?

Förresten Gunnar, kom att tänka på :love: nu. Jag tror att den hade gjort sig bättre, och varit mer lik den gamla om munnen var öppen!
 
Sv: Smileytest?

Tycker att alla smilisarna ser bättre ut nu när de ändrats. Nu vill jag bara ha
wideyed.png
också, sedan är jag supernöjd! :D
 
Sv: Smileytest?

Som någon/några andra påpekat skulle det vara önskvärt med ett annat kortkommando till :o också :)
 
Sv: Smileytest?

Som någon/några andra påpekat skulle det vara önskvärt med ett annat kortkommando till :o också :)
Kanske så enkelt som ett stort O i stället för litet o. I princip samma kommando; :O men man slipper problemet med att de tar bort alla ";or" (men med : i stället förstås)


Hoppas att nån ens fattar vad jag pratar om :p
 

Liknande trådar

Tjatter Är det någon mer om kollar på Gift vid första ögonkastet Australien? Vad tycker ni om det annorlunda upplägget? Jag tror jag gillar det...
Svar
12
· Visningar
400
Senast: Palermo
·
Tjatter Jag tycker det händer mig märkligt ofta att folk jag inte känner börjar prata med mig som om de kände mig. Nu har jag ett väldigt bra...
2
Svar
23
· Visningar
1 322
Senast: Rosett
·
Utrustning Har precis skaffat en Kemnevall Theia och den har mer framskurna kåpor än jag är van vid på dressyrsadlar. Mina Mattes dressyrschabrak...
Svar
2
· Visningar
258
Senast: peperoni2
·
Utrustning Under alla år har jag varit väldigt och fullständigt övertygad om att alla hästar kan/bör/ska gå på vanliga enkla bett. Nu har jag två...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 585
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp