Snart är det dax igen...

K

Karamella

Snart kommer nästa kull med marsvinsungar. Wimla (Tort'n white) skall ha ungar vilken dag som helst. Födseln är beräknad till den 22 men det kan ju vara + - några dagar. Hon ligger mest och vilar och man ser hur ungarna sparkar och bökar där inne. Jag undrar hur många det blir :confused: :love:

Ska blir så roligt med bäbis igen. Braveheart är nu 2 veckor och väger 290 gram! Han växer så det knakar verkligen! :rofl: :love:

:banana:
 
Ååå, små tort'n'white bebisar! :love: (kan man ju hoppas) Vad är det för färg på fadern? Lycka till med bebisarna!
 
Pappan är de. golden. Jag hoppas, eller rättare sagt, det borde blir tort'n white bäbisar *hoppas* Dom är såååå söta!
:banana:
 
Jag har redan bestämt att nästa gris blir en tort'n'white eller black. :D Nu dröjer det väl ett tag eftersom jag inte har plats för fler än två, men man kan väl få se bilder på underverken sen iaf? :D
 
Jodå, det skulle jag nog kunna ordna..när dom kommer. Det är bara att vänta nu...*hatar att vänta*
 
Jo, det brukar vara så.
Tror att det kommer att bli 2, eventuellt 3. Tycker inte att hon är så jättetjock.
 

Liknande trådar

T
Däggdjur Hej! ::D Jag måste bara berätta om vilken tur man kan ha ibland! Min kaninhona och hane bodde tillsammans nu i början av hösten. De...
2
Svar
36
· Visningar
2 984
Senast: Sasse
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
4 799
Senast: sweet_extraa
·
J
  • Låst
Övr. Barn ...ska vi jämföra? :devil: Jag tror nämligen jag har världens största 7 veckors-bäbis! :angel: Neo, min lilla Buddha :love: ...
2
Svar
21
· Visningar
2 032
Senast: oz_joj
·
Trav snart...snart...snart...är det dags igen ;) !äntligen :banana: sätter ponnytravsäsongen igång igen!första starten blir förhoppningsvis...
Svar
7
· Visningar
940
Senast: lila
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp