Bukefalos 28 år!

Sommarbete

Sv: Sommarbete

Samma hyra året runt, 1400 kr islandshäst. Samma service , bete istf hösilage , vatten körs ut till hagarna, tillgång till hela stallet. Sjukhage med hö om det behövs. Hagar till fånghästar. Inget vatten behöver bäras.
7 km från Uppsala.
 
Sv: Sommarbete

500kr/mån och häst. Stooor kuperad hage med skogsdungar och tillgång till komunalt vatten. Vi får använda stallet, tyvärr så finns inget låst utrymme att ha utrustningen i.
Hagen är nystängslad och ej använd av hästar tidigare utan det har gått nötkreatur.
Har en halvblodsvalack och i hagen går det totalt 3 valackar och 4 ston i varierande ålder. Halvblod, travare och arab.
 
Sv: Sommarbete

Jag betalar 100 kr/vecka och då ingår vattenkontroller och tillsyn vid behov. Även stall med boxar finns om jag behöver ha henne uppstallad.
 
Sv: Sommarbete

Ena betet 700 kr per mån plus moms. Hingstbete halvblod.

Andra betet 700 kr inkl moms per månad. Hingstbete ridponny.

Vatten, el och daglig tillsyn ingår. Kraftfoder ingår inte men de som har betet fodrar gärna en gång per dag utan problem om man vill stödfodra lite.
 
Sv: Sommarbete

Jag betalar 200:- i veckan för betet och (ca 600:-/månad i kallhyra i mitt ordinarie stall), ca 1 mil utanför Umeå. I betespriset ingår tillsyn, vatten, el, stängsel samt att vi har möjlighet att använda stallet för att göra i ordning hästarna inför ridning (och får ha våra sadlar m.m där). Betet ligger bara ca 20-30 min ritt i långsamt tempo från mitt ordinarie stall så jag kommer att använda ridbanan där för träning.

Jag har en kbl-travare på 21 år, valack, 152 cm i mkh.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Köpt en unghäst av hästägare där barnen varit medryttare. Vi har endast köpekontraktet med några få saker vad som ingår tills hästen är...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 935
Senast: lizzie
·
Anläggning Hej. Tänkte höra lite med er vad ni skulle kunna tänka er att betala i stall hyra? Jag hyr ut idag men det är en evig diskution om pris...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 061
Senast: Sorgsen
·
Anläggning Undrar hur ni andra har gjort för att hitta rätt stall? Vilka saker accepterar ni och vilka accepterar ni absolut inte? Vad ingår i...
2
Svar
24
· Visningar
2 307
Senast: Kilauea
·
Ekonomi & Juridik Jag har en fundering och vill gärna ha svar av någon juridiskt kunnig. I stallet jag hyr boxplats vill förnya sitt kontrakt. Dock med en...
2
Svar
20
· Visningar
2 748
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp