Sommarpratare 2023

Jag lyssnade på Livias prat. Dock ger det mig avsmak när någon säger ”uppfostrades till fin flicka”, när det är uppfostrades kontrollerande och förminskande.
 
Jag tycker ju att bara för att man är en offentlig person så behöver man inte släppa in folk i ens privatliv. Henrik är ju idrottsman. Han pratar om idrotten. Jag tycker inte att han (eller nån annan) har nån skyldighet att bli personlig om han inte känner att han vill det. Men så är jag egentligen inte så intresserad av kändisars privatliv som många andra är.
Jag, nu tycker jag väl tyvärr att hans sommarpratar var bland de tristare men det beror inte på att han inte var personlig och mest pratade idrott.
 
Wow, lyssnade på dagens sommarpratare Robert Hurula på väg hem från jobbet, den förkortade versionen. Jag hade aldrig hört talas om honom innan och det var nära att jag helt enkelt struntade i det, men jag är glad att jag inte gjorde det. Starkt, utlämnande och intressant. Första gången jag hört dem varna för avsnittet innan jag lyssnade! 😳
 
Wow, lyssnade på dagens sommarpratare Robert Hurula på väg hem från jobbet, den förkortade versionen. Jag hade aldrig hört talas om honom innan och det var nära att jag helt enkelt struntade i det, men jag är glad att jag inte gjorde det. Starkt, utlämnande och intressant. Första gången jag hört dem varna för avsnittet innan jag lyssnade! 😳
Ja! Han var så bra!
 
Ikväll blev det Lise Tamm och Göran Greider.
Jättebra båda två.
Båda två kunde prata om personliga saker så att de blev intressanta och allmängiltiga (dvs många kan känna igen sig och/eller relatera till det som de berättade om). Man förstod också varför de tycker som de gör och hamnat där de är.
Dagens sommarpratare vet jag inte vem det är (Malin Wollin), men jag förstod faktiskt inte alls vad hon pratade om. Hon lyckades inte få sitt prat om sin familj intressant alls. Vad ville hon ha sagt och varför?
 
Båda två kunde prata om personliga saker så att de blev intressanta och allmängiltiga (dvs många kan känna igen sig och/eller relatera till det som de berättade om). Man förstod också varför de tycker som de gör och hamnat där de är.
Dagens sommarpratare vet jag inte vem det är (Malin Wollin), men jag förstod faktiskt inte alls vad hon pratade om. Hon lyckades inte få sitt prat om sin familj intressant alls. Vad ville hon ha sagt och varför?
Jag har aldrig tyckt att Malin är intressant och hennes sommarprat var som hennes kåserier tråkigt och intetsägande, men jag verkar inte vara ensam om den åsikten heller, ser att alla som recenserat hennes sommarprat har samma åsikt.
 
Jag tyckte Wollin var okej. Lite smårolig emellanåt. Gripande när hon pratade om det dödfödda barnet. Jag gillade associationsstuket - det är inte så vanligt.
 
Tilde 😍😍😍
Känner henne lite genom hästarna och beundrar henne verkligen. Så himla modig och fantastisk människa!
Ja och jag skrattade väldigt högt flera gånger. Människor är sig lika, hur många gånger har man inte stått där och försökt få nån att följa med ur en väldigt dålig situation men det går ABSOLUT inte av 10 000 mer eller mindre orimliga skäl och kommer man fram till att de ska visst med så ska letas efter glasögon, kläderna ka packas i en särskild väska som är nån annanstans och sen ska man ha en kopp kaffe osv. Det känns på något vis lite tröstande att det inte ens hjälper att det trillar ned granater runt dom -det är samma visa överallt!
 

Liknande trådar

Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
16 666
Äldre Årets viktigaste tråd, såklart! Nu är det inte alls lång tid kvar innan årets säsong drar igång. Vad tror ni om i år? Några favoriter...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 073
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp