Bukefalos 28 år!

Spännande hus till salu-del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Letar bostad till lillebror, ganska öppen för det mesta som dyker upp i trakterna. Men detta alltså...

Massa lyx (och "lyx"), inbyggd TV bakom spisen, konstigt inbyggd surfplatta i väggen för ljuskontroll, skinnsoffa med sittplatser för 12 personer ingår osvosv. Sen förstärks känslan av att det är konstigt av hur utsidan av huset ser ut och området det ligger i. Det går inte ihop i mitt huvud.
Vill inte klaga på det på nåt sätt, blir bara så fascinerad och kände att jag ville dela med mig av detta. Jag tycker iaf att detta är "spännande". :D
 
Letar bostad till lillebror, ganska öppen för det mesta som dyker upp i trakterna. Men detta alltså...

Massa lyx (och "lyx"), inbyggd TV bakom spisen, konstigt inbyggd surfplatta i väggen för ljuskontroll, skinnsoffa med sittplatser för 12 personer ingår osvosv. Sen förstärks känslan av att det är konstigt av hur utsidan av huset ser ut och området det ligger i. Det går inte ihop i mitt huvud.
Vill inte klaga på det på nåt sätt, blir bara så fascinerad och kände att jag ville dela med mig av detta. Jag tycker iaf att detta är "spännande". :D

:o ja det kändes inte riktigt som det passade ihop.

Min första tanke är att vid den spisen tänker de inte laga mat eller?? tål verkligen tvn stänket från flott osv??
 
:o ja det kändes inte riktigt som det passade ihop.

Min första tanke är att vid den spisen tänker de inte laga mat eller?? tål verkligen tvn stänket från flott osv??
Det är tydligen glas framför som skydd. Men kastruller och os lär ju göras det ganska svårkollat under tiden man lagar mat. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 222
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
974
· Visningar
63 612
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
456
Senast: hamilton1
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 552
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp