Bukefalos 28 år!

Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Haha! Det ser värre ut än hos oss där de rivit fram tapeter från när huset byggdes och allt däremellan :rofl:
 
Sv: Spännande hus till salu!

Å, vad roligt! Undrar om de försökte vara kreativa men när det var färdigtapetserat insåg att det inte blev så fint - eller om de verkligen tycker att det blev snyggt.
 
Sv: Spännande hus till salu!

Vilken tur! Då tar jag fri utsikt över Sundhagens IP. Det har alltid varit min dröm. Not.
 
Sv: Spännande hus till salu!

Nänä det där är SVANHAGENs IP

Herregud, det där är jättenära där jag bor.
De har de gräsligaste juldekorationerna på hela Mälaröarna skulle jag tro
 
Sv: Spännande hus till salu!

Tomejto, tomaaato - idrottsplats som idrottsplats! Fast det är klart, det är ju ett strå vassare med gräsliga juldekorationer.
 
Sv: Spännande hus till salu!

Finns ju värre öden än Svanhagens IP för ögat. Vi var och tittade på ett hus längst ut på en kostig i Svartsjö. Grannen till huset som såldes använde sin tomt som skrotupplag. Det såg faktiskt ut som ett utav lägrena för romska rumänier. Vi vände mer eller mindre i dörren, trots sjöutsikten på andra sidan huset.
 
Sv: Spännande hus till salu!

Så ser typ allt ut i Sporda :p Eller ja, i den halvan av världen överhuvudtaget. Det värsta är att det faktiskt finns folk som bor så, och ännu värre: att det finns folk som frivilligt betalar pengar för att hyra ett sånt "mysigt" torp en vecka eller fem :nailbiting:

Bra att de förtydligat att duschen inte är färdigställd :D
 
Sv: Spännande hus till salu!

Fast det där blir man ju nästan förbannad på. Dörren i "stallet" är ju lika hög som väggen, det största djur du kan få in där utan att få på pälsen av Länsstyrelsen, är väl typ får?
 
Sv: Spännande hus till salu!

Fy vilka obehahliga bilder! Mörkt och länns trångt och öde... Det mörka runt varje bild gör det ju bara värre, hur tänkte de?!

"Dusch (ej färdigställt)" - no shit?! ;)
 
Sv: Spännande hus till salu!

Fast det där blir man ju nästan förbannad på. Dörren i "stallet" är ju lika hög som väggen, det största djur du kan få in där utan att få på pälsen av Länsstyrelsen, är väl typ får?

Det finns inga bilder på ett stall? Det är väl bostadshuset du menar?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
974
· Visningar
63 844
Hemmet Det har varit en vattenläcka i lägenheten ovanför som förstört väggarna i kök och badrum, och nu såhär lagom till jul (nästa vecka)...
Svar
17
· Visningar
993
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
19 969
Senast: 1887
·
Hemmet Ok. Vad är haken med det här huset, förutom att det ser flummigt ut...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 317
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp