Bukefalos 28 år!

Spännande hus till salu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Spännande hus till salu!

Så ser typ allt ut i Sporda :p Eller ja, i den halvan av världen överhuvudtaget. Det värsta är att det faktiskt finns folk som bor så, och ännu värre: att det finns folk som frivilligt betalar pengar för att hyra ett sånt "mysigt" torp en vecka eller fem :nailbiting:

Bra att de förtydligat att duschen inte är färdigställd :D

Nu tycker jag faktiskt inte att du är riktigt rättvis, det ligger en del jättefina hus i Sporda också… :p Samt runtomkring! Haha.

/ara - föredetta stugägare vid Bolmen
 
Sv: Spännande hus till salu!

Bara bönner och tyskar, inget vettigt alls :p
Man visst ligger det några sjukt fina ställen i trakterna med! Det är där tyskarna bor haha
 
Sv: Spännande hus till salu!

Haha, nja, min pappa är född och uppvuxen i Tallberga och har större delen av släkten i Sporda - alla dom bor i stora och nyrenoverade hus… :p Vi bor ca 3 mil därifrån och är där relativt ofta, ff a på sommaren eftersom vi har båten i Lillaryd.
Men det kanske är dom du räknar som bönder, även om det inte är några gårdar dom bor på… ;)
Men visst finns där tyskar och danskar också! Även ett gäng holländare om jag inte minns fel.
 
Sv: Spännande hus till salu!

Då bor man nästan granne med en av dom snällaste människorna jag vet - Min syster - så brandstationen kan jag rekommendera.
 
Sv: Spännande hus till salu!

Oj är det till salu än. Det har tom varit med på Tvnyheterna och finns även tidigare i tråden. Jag tycker det är superkul men huvva.
Där borde dom ju kunna ha loppis direkt efter att ha plockat ihop vad dom får plats med i sitt nya boende.
 
Sv: Spännande hus till salu!

Vilket helvete att städa ett sånt hus med så mycket pryttlar överallt.
 
Sv: Spännande hus till salu!


Oj! Det var oväntat, ja... Utsidan tyckte jag var jättemysig, gillade den skarpt. Insidan... Nja. :p

Oj! :eek:
Och hur kom man på tanken att ha en säng i matrummet? Eller om matbordet står i sovrummet...

Det fanns ju draperi. ;) Helt ärligt tycker jag ändå det kändes vettigare än det faktum att de klätt in badkaret i heltäckningsmatta..!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
974
· Visningar
63 501
Hemmet Det har varit en vattenläcka i lägenheten ovanför som förstört väggarna i kök och badrum, och nu såhär lagom till jul (nästa vecka)...
Svar
17
· Visningar
993
Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
19 966
Senast: 1887
·
Hemmet Ok. Vad är haken med det här huset, förutom att det ser flummigt ut...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 317
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp