Spindeldiagram

Qosack

Trådstartare
Gjorde BPH beskrivning med vår Lagotto förra helgen. Superkul och han reagerade ungefär som jag trodde :) Otroligt positiv attityd, energi, trygg och nyfiken hund :bump:

a>
 
ChartImg_zps0ea2f545.png

@Qosack Sådär, fixade den till dig. Du ska bara ta direktlänken till bilden och sedan klistra in det i fönstret du får upp när du klickar på bilden här i svarsrutan.
 
@Jenka: Det beror på när klubben man gått för skickar in resultaten. De klubbar som lägger in resultaten själva kommer med allra snabbast.
 
Tack snälla för hjälpen :). Ja Hemlig han är himla trevlig :heart Testledaren gav högsta betyg i positiv attityd, vilket hen sällan gör tydligen. Han är en glad skit som tar det mesta med en klackspark, haha. Nyfiken och allt som händer omkring honom är typ 'det roligaste som någonsin hänt' enligt honom själv. :bump:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 727
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 137
Senast: ako
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 778
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 258
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Att hyra ut hus
  • Tårtor, bröd, kakor och annat del 2

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp