Spring Quarter Show 2016.

Jag ska dit och tävla med min ena häst (vanna ) någon mer som känner att det lockar? Vet inte riktigt än vilkvilka kategorier som är på tävlingen.
 
Det jag hört är att det saknats tävlingar tidigt under säsongen. Främst från gångartsklasserna då NSBA ligger längre fram på försommaren. SRHA, SRCHA SCHA har sina tävlingar, men tydligen ska intresset från tävlande ändå vara riktigt stort rent allmänt.
Roligt att SQHA lyckats resa sig ur kassörsskandalen så snabbt.
 
Jag hoppas det är många som kommer det vore väldigt trevligt och skoj. Jag är peppad iallafall. Ja jag tycker det är jätte bra om det blir mer performance klasser lite tidigare på året. Förut hade vi tumblewed challange och efter det bökeberg challange men bökeberg ligger så långt ner för oss. Greva eller axevalla ligger bättre till tycker jag.

a
Det jag hört är att det saknats tävlingar tidigt under säsongen. Främst från gångartsklasserna då NSBA ligger längre fram på försommaren. SRHA, SRCHA SCHA har sina tävlingar, men tydligen ska intresset från tävlande ändå vara riktigt stort rent allmänt.
Roligt att SQHA lyckats resa sig ur kassörsskandalen så snabbt.
 
Jag hoppas det är många som kommer det vore väldigt trevligt och skoj. Jag är peppad iallafall. Ja jag tycker det är jätte bra om det blir mer performance klasser lite tidigare på året. Förut hade vi tumblewed challange och efter det bökeberg challange men bökeberg ligger så långt ner för oss. Greva eller axevalla ligger bättre till tycker jag.

a
Det finns plats för fler performansklasser tror jag. Bökeberg är efter alla turer och konstigheter sålt. Tidigare ägare menar att det kommer bli tävlingar 2016, men i intervjuer är det svårt att se ägarkonstellationen och de svarar inte på vad för planer de har med anläggningen. Så, man kanske inte ska utgå ifrån att det arrangeras tävlingar på Bökeberg framöver.
 
Det kan nog bara framtiden utvisa, jag har alltid tyckt att bökeberg är en trevlig anläggning, kanske lite för långt bort för mig därför föredrar jag när det är tävlingar på Axevalla eller grevagården. ;P
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 977
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 980
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 464
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundhantering
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp