Bukefalos 28 år!

Start resp. anmälningsavgift

P

pampen

Bara en snabb fråga, om det står (0+100) så betyder det väl att man betalar en startavgift på 100kr när man kommer dit? Jag har hjärnsläpp... :eek:
 
Sv: Start resp. anmälningsavgift

Snälla, finns det ingen som vill hjälpa mig:D? Hatar att ha hjärnsläpp....
 
Sv: Start resp. anmälningsavgift

(0+100) betyder 0 kr i anmälningsavgift och 100 kr i startavgift. Sen hur de vill att du ska betala dessa 100 kr står i proppen. Antagligen betalas det på plats innan din första start.
 
Sv: Start resp. anmälningsavgift

Okej tack!!! :bow: Tyvärr så står det inget i proppen om hur den ska betalas, men eftersom det inte finns nått pg.nr. så borde den ju iofs betalas på plats... :crazy: :idea:
 
Sv: Start resp. anmälningsavgift

Har samma fråga, fast i min propp så står det (140+60).
Det står bara vart och när anmälningsavgiften ska betalas till,
så då betalar man startavgiften på plats lr?
 
Sv: Start resp. anmälningsavgift

Ifall det står 100+0, betyder det då att man ska betela 100 kr i anmälningsavgift och inget i staravgift? Det står också i proppen att man ska betala det där. Vad är det för skillnad på anmälningsavgift och startavgift?
 
Sv: Start resp. anmälningsavgift

Ifall det står 100+0, betyder det då att man ska betala 100 kr i anmälningsavgift och inget i staravgift? Det står också i proppen att man ska betala det där. Vad är det för skillnad på anmälningsavgift och startavgift?
 
Sv: Start resp. anmälningsavgift

Betalningen står på formen A + S där A är anmälningsavgiften och S är startavgiften.

Anmälningsavgiften måste du betala även om du stryker dig. Enda sättet att slippa betala den är att skriftligen ta tillbaka anmälan INNAN anmälningstiden gått ut.

Startavgiften måste du betala om du startanmäler dig (eller inte avanmäler i tid) även om du inte kommer till start.

Om det inte står något annat i propositionen så ska:
anmälingsavgiften betalas samtidigt som du gör anmälan.
startavgiften betalas när du startanmäler.

Står det annat i propositionen, så är det propositionen som gäller. T.ex. att alla avgifter betalas på plats. Då brukar det även stå hur de som anmält sig men inte kommer ska betala anmälningsavgiften.
 
Sv: Start resp. anmälningsavgift

Vad brukar ni betala när ni tävlar?
130 e väl helt ok... :cool:
Ha d!
 
Sv: Start resp. anmälningsavgift

beror ju på klass och gren.....
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
235
Senast: Enya
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 852
Senast: hollypolly
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har lånat ut min ponny i sommar. Hade från början inte tänkt att göra det men blev tillfrågad från en bekants bekant som...
2
Svar
34
· Visningar
4 113
Senast: QueenLilith
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 461
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp