Bukefalos 28 år!

Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Halloj, vad bra att ni är inloggade båda två! :D

Jag undrar om vi kan rida tidigare på dagen istället eftersom det är så varmt? Är det okej om jag kommer vid tio-tiden istället? (Ni sa ju inte före tio så strax efter då ;) )
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Och bad låter toppenskoj!!! :D Är det bilväg till badet? (Tänker på A-K om hon inte vill gå kan hon köra min bil)
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jaha, nu har ni loggat ut båda två, men jag sms:ade istället :D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jodå, vi leber, särskilt den lilla rövaren därinne, idag sparkade han nästans äönder min stackars urinblåsa :mad: :D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Då åker jag och A-K bil dit :P
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Låter bra! :D

(Undras om man ska ta första doppet för i år imorgon då :D)
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Ja, det känns attan..


Jag önkskar er andra också en riktigt bra dag!
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Tack Migo och Sael för en fantastisk dag!!! :banana: Tack för toppenskoj sällskap och för all hjälp idag! Och Migo, tack för glass och lån av hage med mera :D

Jag längtar redan tillbaka till de superskojiga ridvägarna och det gör nog DonaTello också :D Han var så glad o nöjd idag och jättelugn på resan hem :)

A-K hälsar tack för den roliga dagen och glassen :)
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

*kl*
Tack själva för jättetrevlig dag:D
Vi får ses nån dag o utforska litet ridvägar härikring, ridsällskap är alltid uppskattat:)

själv kom jag nyss hem, har hjälpt till att hålla en häst som verkades för första gången på ett ÅR :eek:
Kanonfin men totalt ohanterad... jag är kääär :love: bred som en ardenner, mörkfux, 177 cm hög, intelligent som få... Halvblod av den gamla fina typen...mm....:d
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Wadköping i helgen?
Jag kommer vara där utan häst på Lördagen och emd en stor fikakorg... På söndan kommer jag med häst och förhoppningsvis Maria med en häst:)

Vilka sluter upp för en fika i gräset?
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

På lördagen är jag uppe i stockholm på kombinerad 30åsfest/piratfest..... Annars hade jag gärna dykt upp:)
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Hur gick städningen Migo?

Du vet att jag kommer :D I medeltidskläder vet jag dock inte än :P
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jag kommer garanterat!! Och kanske får jag med mig pojkvännen också fast hans favoritsysslor varken är att vara utomhus, motion eller gräs ;)
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Missar tyvärr ännu en gång:( Men ska träffa den två veckor gamla systerdottern för första gången så det ska bli underbart:love:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Söndag den sjuttonde då? :D (Träning i Arboga?)
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

jodå, har 1½ timmes jobb kvar, sen är hemmet fan tipp-topp;)

Borde alltså hinna sy ikväll:D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jag kom på att jag kan inte söndagen den sjuttonde :( Jag jobbar då. Men söndagen efter det är jag ledig!

Sael o Migo: Är det träning i Arboga v. 25?
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
553
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 703
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 484
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Valp 2023 -den andra
  • Färsk/frystorkat foder

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp