Bukefalos 28 år!

Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

japp det är det...

Risken finns att jag är på tornerspel den 17, ska se om jag hinner med alltihopa:D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Vilka tider gäller för fikan i gräset? :D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jag är där och snurrar from 11 när det börjar... Har Sam med mig och en korg med fika och så den förhatliga ringbrynjan...*suckar* Dessutom i sällskap med ett par knallar som marknadsför div grejjer i ett vandrande stånd:) Kommer vara där från början till slut, så ni andra kan bestämma tid när det passar er!
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Åh, då kanske jag hinner hem med då! Det vore för himla kul! Får se om jag kan slita upp sambon hyfsat tidigt ur sängen, troligtvis blir det inte som jag vill..... men försöka ska jag :)!
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Till när det slutar när slutar marknaden då? :)
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Nää, inte hann jag hem, blev sittande hos svärisarna för länge och så gick tiden.....:(
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jag kommer inte komma iväg på varken träning eller nöjesridning hos Migo innan midsommar troligen, min bil har klappat ihop o står i kö till verkstaden :(

Jag hör av mig för planering när bilen är fixad igen! :D

(Håll tummarna för att min plånbok överlever också ;))
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Ojdå, det lät trist :(, här hålls tummar och tår för både fixad bil och överlevande plånbok :D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Vilka ska med nu på söndag till Arboga? Jag ska dit även om jag inte får med mig nån häst.
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Igen blir det inget för mig, bortrest...Lite tråkigt att missa hela tiden men till slut ska det väl passa;)
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Och igen blir det inget för mig, dels jobbar jag o dels har jag ingen bil.... :(
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jag är på tornerspel på Ekolsunds slott på Söndag

Och tränar fäktning/ridning på Skalhamra med en bekant:)

Så min helg är full:crazy:

/Migo
liv i loppan, har 1/5 dels ärm klar till brynjan:)
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

känner mej lite efter, hittade inte hit förrens nu :crazy:
men jag ÄLSKAR tornerspel iallafall!^^ och min häst med :D fast jag bor långt ifrån örebro..:( var med på ett western/tornerläger föra somaren med min pålle, och det känns som att vi hittat hem^^ rider western förövrigt, men det vore ju underbart att vava ed tornerspel! även gammeltanten fick vara med^^ hästarn värkar ÄLSKA det dom gör på alla marknader :D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Nu är min bil hemma igen! :D

Fast veckan som kommer jobbar jag mycket så jag har inte tid att åka iväg nånstans iaf... Men nästa vecka är jag mycket ledig! :D

Förslag? ;) (Träning nånstans eller nöjesridning i nån skog nånstans? ;))
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Nästa vecka kan inte jag alls, jag jobbar 7-18 varje dag...
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

hej var du i arboga och träna riddar spel i går jag var där kolla

kan du lära mig hur man gör.när jag får rida fritt rider jag med en hand i bland har jag min piska som lans:crazy:
:bump::banana::bump::rofl:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Igen blir det inget för mig, bortrest...Lite tråkigt att missa hela tiden men till slut ska det väl passa;)

hej är du riddare. coolt vet du hur man blir det.
brukar titta på några kuskar som övar riddar spel är nu tokigt intreserad snart häst:bow::bump::banana::bump::banana::bump:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Ja jag var i Arboga igår. Jag var den killen som red på fuxen (den bruna hästen), den lite besvärliga fuxen =)

Om jag kan lära dig... Det bästa är nog om du kommer några fler gånger på träningarna och tittar på, och pratar med dom ansvariga för träningarna!
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Ja jag var i Arboga igår. Jag var den killen som red på fuxen (den bruna hästen), den lite besvärliga fuxen =)

Om jag kan lära dig... Det bästa är nog om du kommer några fler gånger på träningarna och tittar på, och pratar med dom ansvariga för träningarna!

ok tack det var jag som hade svarta kläder som stod i hörnet och titta seni slutet stod jag i mitten av kort sidan.jag rider men nu är hästarna på ridskolan på bete så kan ej rida lite tråkigt,jag kommer upp varje gång det ät träning o ser på pga alexandra på den lilla svarta som bocka av henne och hon som red den lilla brun shettisen är mina kompisar och för att jag vill;):D:banana::bump::banana::bump::idea:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Du får inte rida på deras hästar då?
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
553
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 703
Fordon Min bil ska få ny startmotor, förhoppningsvis på fredag om den hinner fram. Men om den inte hinner, finns det nått sätt jag ändå kan få...
2
Svar
24
· Visningar
1 753
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp