Bukefalos 28 år!

Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/resultat

hahahaa :o Tack för den... :smirk: ;)

Blev inget galande idag så du lär inte ha hört oss.. :p Annie blev sjua och tubban typ näst sist!

Femteplats för er va? Såg loppet men glömde kolla startnumret innan så hann tyvärr inte se just din häst.. :(

Derbyt näst nu!! :bump: Har Niceandeasy som startar samt en ponny kat c!!
 
Sv: Starter/resultat

Ja en 5:e plats och en 3:e plats så det var inte fy skam.

Vi har ingen på Derbydagen förutom en d-ponny då.
Men den dagen missar man inte.
 
Sv: Starter/resultat

Ok!! Nej derbyt är ett måste!! Nu ska man bara luska ut vad man ska ha på sig också, d ska väl regna?? :( :crazy:
 
Sv: Starter/resultat

Nej inte regn, men där lär ju vara mycket folk
 
Sv: Starter/resultat

ok hoppas på att vår tidning spår helt fel!! :-p Mm folk i mängder! Ska du bära någon fin hatt då?? ;-)
 
Sv: Starter/resultat

Nej det ska jag inte, vi kan hoppa till derby tråden under denna

ska du ha hatt?
 
Sv: Starter/resultat

Jag tävlade mot niceandeasy på derby dan...
 
Sv: Starter/resultat

Japp jag vet!! GRATTIS till vinsten! Bra ridet första gg på jägers! Tyvärr fick ju inte Nisse ett optimalt lopp (för henne) så hon var aldrig riktigt med i slutet men om om inte hade funnit så..... *ler*
 
Sv: Starter/resultat

Japp vi har Chefen och Teletubbie i amatörloppet, Mum's Precious och Magic Spell i kvalet sen tror jag att Annie Oakley och Niceandeasy oxå ska starta..

Bara Baby hemma... :smirk:
Ni hade väl oxå hästar??
 
Sv: Starter/resultat

Jadå Ardbeg och Divino, hoppas vi ses denna dagen då!
 
Sv: Starter/resultat

Hästar som ska ut på tisdag:

Collina Chorus ; lopp 2
De Vito ; lopp 3
Moodig ; lopp 7, amacitalöpningen !

:bump:
 
Sv: Starter/resultat

Jag tror jag såg dig skymta förbi i caféterian bland allt folket.. Köpte du en coca?? :p Hade klarblått skärp, jeans och vit t-shirt?? Missade loppen där era hästar gick!! Träckte av annie från lopp tre och skulle sen träcka häst i lopp sex, så var upptagen då tyvärr! Men såg att Divino blev trea, Grattis!

Vår dag blev ingen riktigt höjdare men d var inget väntat heller då d va svårt motstånd både för Annie och Nicey.. Chefen gjorde en bra insats som sexa och tubban var lite väl på hugget så Sandra lyckades inte få tillbaka henne tyvärr.. Mum's kvalade utmärkt *stolt* ;) och Magic med! En helt okej dag! ;)

Hade föresten grön v-ringad tröja med svart linne under, mörka jeans och beigt skärp på mig!
 
Sv: Starter/resultat

Ja, det var jag. Hörde du min divition med barnen eller? Du kunde ju ha hälsat!
Divino gjorde ett utmärkt löp fast jag missade det då jag träckte av.
 
Sv: Starter/resultat

Haha nej, något man missade? :p såg bara typ ryggen och nån sekund av ditt ansikte när du plockade ut cocan ur kylen.. ;)

Hmm ja d kunde jag ju men satt en bit bort i ett hörn.. Var ju inte hundra på att d va du och är för blyg för att våga "skrika" rätt ut.... :o *förlåt*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Måndagskvällen bjöd på 1,50-hoppning i Mannheim i Tyskland. Flera svenskar startade och de alla gjorde bra resultat – men bäst av alla...
Svar
0
· Visningar
80
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter Sportbladets granskning av bilder på hästar med blå tungor skulle FEI undersöka saken närmare. Nu meddelar FEI att de inte startar...
Svar
14
· Visningar
634
Senast: Mia_R
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
14 15 16
Svar
315
· Visningar
20 110
Senast: Ajda
·
  • Artikel
Hästnyheter Etonnant startar inte i Elitloppet. Vinnaren från 2022 är inte redo för en tredje start på Solvalla. – Om han skulle komma tillbaka och...
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp