Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Han var duktig. Hela tiden med där framme och kom fint igen efter att ha fått stopp invändigt och fått byta spår.
Goss var också duktig och tog dubbelseger. Grattis.
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Instämmer! Grattis till en snygg dubbel!!
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

*kl*

Grattis Annika!
Haha "han pullar ganska rejält i träning" tyckte jag nästan var lite snällt sagt... :rofl::p

Ha ha, var det du som hade fått provrida i Frankrike? Jag börjar faktiskt hitta knapparna och rutiner som fungerar. Han är riktigt fin att rida men man kan bli lite svettig ibland :cool:
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Ha ha, var det du som hade fått provrida i Frankrike? Jag börjar faktiskt hitta knapparna och rutiner som fungerar. Han är riktigt fin att rida men man kan bli lite svettig ibland :cool:

Förmodligen, vi testade två ggr och inte slutade det med hack de gångerna iaf... :rofl:
Andra gången hade han ändå lugnat sig och gått fint med han som alltid kom och red honom (följde honom som en hund!). Så visst kom upp bredvid, han går bara lugnt bredvid då...

Malin *upp bredvid, förbi och hejdå....* :p Passerade två till i farten innan han bestämde sig för att det nog räckte för dagen! Men det var lugn och kontrollerad canter, men att stanna honom var störtomöjligt vilka trix jag än försökte, så fick snällt hänga med! ;)

Men kul att han verkar trivas hos dig, han var verkligen trött på att behöva byta stall när han kom till pia.
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Grattis till segern på Täby
SOY Asturiano, älskar dig vännen min, som du sprang i dag!!!!16,79 V- Odds, det kan man inte klaga på!
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Jag rider honom alltid själv för det mesta utan sällskap, då slipper jag slåss med honom på banan. Han har lärt sig var vi startar och stannar :) Utanför dt:n är han hur fin som helst och har gått som förhäst till mina åringar :cool: Men just nu har han fått lite väl förtjänad vintervila!
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Jag rider honom alltid själv för det mesta utan sällskap, då slipper jag slåss med honom på banan. Han har lärt sig var vi startar och stannar :) Utanför dt:n är han hur fin som helst och har gått som förhäst till mina åringar :cool: Men just nu har han fått lite väl förtjänad vintervila!

Låter som honom, änglasnäll men ja, vi funkade helt enkelt inte riktigt ihop! :p Fortsatt lycka till med honom!! :laugh:
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Soy Asturiano andra raka på Täby!!!! Love you Sojja bojja :) du ska få massa äpplen i morgon!
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Jag skickade ett SMS till Peter och ursäktade mig om det började bli tjatigt att få grattis-SMS hela tiden. Men Peter påstod att det var OK!:devil:

Jättekul att hästen går så bra!:)
 
Sv: Starter/Resultat/Grattis

Grattis Soy till 3:e rakapå Täby. Du är en guldklimp! Du ska få massa godis i morgon!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Efter Sportbladets granskning av bilder på hästar med blå tungor skulle FEI undersöka saken närmare. Nu meddelar FEI att de inte startar...
Svar
11
· Visningar
336
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
11 12 13
Svar
241
· Visningar
16 265
Senast: Roheryn
·
  • Artikel
Hästnyheter Etonnant startar inte i Elitloppet. Vinnaren från 2022 är inte redo för en tredje start på Solvalla. – Om han skulle komma tillbaka och...
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
827

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp