Starter/Resultat/Grattis

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tiggertjejen

Här kan vi skriva när vi har hästar till start och deras resultat efter starten.
 
Sv: Starter/resultat

Har ingen några starthästar?

Idag startar en ponny i vårt stall på Jägersro!
 
Sv: Starter/resultat

Jo min ska starta på torsdag i Oslo om inget händer ( man vet ju inte med honom) Så vill jag gärna ha lite tummhållar hjälp :bow: :bow: Han ska gå 900 m så det går ju snabbt..
 
Sv: Starter/resultat

Chefen startar i lopp 6 på jägers imorgon.. Möter topphästar så på pappret ska han inte ha någon chans alls.. :smirk: Men allt kan ju hända.. ;)

Baby skulle startat men hon är fortfarande halt av någon mystisk anledning så nu blir d vila för henne..

Fler som har hästar imorgon??
 
Sv: Starter/resultat

Det blev ingen start.... Han blev sparkad :mad: vid startboxarna och struken av startern. Jag tycker det är bra att han blev struken men det var långt (40 mil) hem i natt med en häst som inte fattade något vad han skulle iväg för. Han mår bra och var bara lite svullen efter sparken går nu ute och äter igen gräset han missade igår. Så vi hade väll tur i oturen kan man nog säga. :smirk:
 
Sv: Starter/resultat

Divino startar på Jägersro imorgon i lopp 4.
 
Sv: Starter/resultat

Kan efter en långtids frånvarande här berätta att min häst Amber kvalde i Lördes på Klampen & blev Godkänd! :bump:

Sen var det tid för att hästarna där jag jobbar att starta. Den ena pållen (Wilma) vann & den andra (Lucia) kom 2:a :) vilken lyckad dag alltså!


Mvh Sandra
 
Sv: Starter/resultat

Stort grattis!!!

Vidare lite i efterhand kan jag berätta att chefen blev näst sist.. Långt slagen men det var ju väntat hade ändå några längder ner till den han slog iaf.. :smirk: :p
 
Sv: Starter/resultat

Wilma Walewska startar på Täby på Måndag
*håller tummarna*
 
Sv: Starter/resultat

Ave Pimiento startar ochså på Täby då!
 
Sv: Starter/resultat

Så kul! :bump:
Fast tyvärr så ska ja inte följa med denna gången :(
 
Sv: Starter/resultat

Grattis.

Då har vi ett par starthästar på Täby idag.
 
Sv: Starter/resultat

Tack båda två!! Nej tvåa är jättebra!! Nu blir det niceandeasy på jägers på torsdag någon mer som ska dit??
 
Sv: Starter/resultat

Ja hon var först över mållinjen!! Heja Nisse! :D Haha stackars dom satar som var under oss..... :angel: :o

Och var är tränaren? Jo på semester... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Efter Sportbladets granskning av bilder på hästar med blå tungor skulle FEI undersöka saken närmare. Nu meddelar FEI att de inte startar...
Svar
13
· Visningar
388
Senast: Lingon
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
11 12 13
Svar
241
· Visningar
16 292
Senast: Roheryn
·
  • Artikel
Hästnyheter Etonnant startar inte i Elitloppet. Vinnaren från 2022 är inte redo för en tredje start på Solvalla. – Om han skulle komma tillbaka och...
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
827

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp