Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 31.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så väldigt trött efter två 12,5-timmars skift natt, 45 min enkel väg till och från jobbet, tagit hand om djuren och hunnit storhandla, köpt ett par säckar foder till hundar och höns(inte samma😂),två möten vid 12 bägge dagarna och ca 2 timmars sömn idag.

Känner mig aningens sliten efter lite vin i soffan, knappt ätit på hela dagen. Det var så illa att jag funderade på om jag orkade gå från en ände av butiken till den andra, som jag redan passerat. Hann snurra runt flera gånger innan hemgång. :meh:

Med tanke på lagen om alltings jävlighet så kommer jag nog somna strax, bara för att vakna 23 och sen ligga vaken till i morgon. :banghead:
 
Så väldigt trött efter två 12,5-timmars skift natt, 45 min enkel väg till och från jobbet, tagit hand om djuren och hunnit storhandla, köpt ett par säckar foder till hundar och höns(inte samma😂),två möten vid 12 bägge dagarna och ca 2 timmars sömn idag.

Känner mig aningens sliten efter lite vin i soffan, knappt ätit på hela dagen. Det var så illa att jag funderade på om jag orkade gå från en ände av butiken till den andra, som jag redan passerat. Hann snurra runt flera gånger innan hemgång. :meh:

Med tanke på lagen om alltings jävlighet så kommer jag nog somna strax, bara för att vakna 23 och sen ligga vaken till i morgon. :banghead:
Fel av mig, vaknade 23:30. :cautious:
 
Brukar få meddelande dagen efter att jag har betalat deras faktura. Fast nu när du säger det, inte fått något denna gång.
Ja, och mysteriet tätnar kan jag meddela. Jag betalade några Klarna-fakturor igår också. De fick jag mejl om i natt att de är betalda. De från i måndags - fortfarande inte... :meh: Jag ringde Klarna igår kväll och fick förlängt betalningsdatum. Jag har tittat på mina betalningar i internetbanken, men kan för mitt liv inte se vad det skulle kunna vara för fel på dem. Så det tror jag inte att det är. Irriterande!!
 
Ja, och mysteriet tätnar kan jag meddela. Jag betalade några Klarna-fakturor igår också. De fick jag mejl om i natt att de är betalda. De från i måndags - fortfarande inte... :meh: Jag ringde Klarna igår kväll och fick förlängt betalningsdatum. Jag har tittat på mina betalningar i internetbanken, men kan för mitt liv inte se vad det skulle kunna vara för fel på dem. Så det tror jag inte att det är. Irriterande!!
Jag har också samma problem. Betalningsdag står som 23 januari i min internetbank. Har du samma datum?
Jag fick också förlängt betalningsdatum.
 
Vi ska rida ut om ett tag ett litet gäng. Men jag är så trött och vill helst inte göra mycket alls idag. Stör mig på mig själv.
 
Bytte batteri på lille bilen
Men nu kräver bilstereon en kod :mad:
Jag vet ingen kod till den :arghh:
Lite googlande gav att den kan stå på själva stereon vilket innebär jag måste få ut den fast den kanske inte står där det vet jag ju inte
Mutter mutter onödigt omständligt det här :cautious:
Vet ni vet ni vet ni bilar har instruktionsböcker i handskfacken däri kan det finnas en kod som ej ska förvaras i bilen fast var annars ska man ha den och då kan det tänkas att man får igång bilradion :bump::bump::bump:
Det var förbaskat tråkigt faktiskt att köra utan musik men nu är det rock’n’roll igen :banana::banana:
 
Vet ni vet ni vet ni bilar har instruktionsböcker i handskfacken däri kan det finnas en kod som ej ska förvaras i bilen fast var annars ska man ha den och då kan det tänkas att man får igång bilradion :bump::bump::bump:
Det var förbaskat tråkigt faktiskt att köra utan musik men nu är det rock’n’roll igen :banana::banana:
Bra att inte alltid följa instruktioner. ;)

Förtydligande tillägg: Det KAN även finnas instruktioner i boken som det är klokt att faktiskt följa...
 
Bra att inte alltid följa instruktioner. ;)

Förtydligande tillägg: Det KAN även finnas instruktioner i boken som det är klokt att faktiskt följa...
Undrar vem som vill sno min gamla bilradio från 2003 liksom ;) den är nog inte värd många kronor
Men det var ju bra jag tittade där innan jag försökte titta på själva stereon :)
Instruktionsböcker är bara så tråkiga att läsa :D
 
Bytte batteri på lille bilen
Men nu kräver bilstereon en kod :mad:
Jag vet ingen kod till den :arghh:
Lite googlande gav att den kan stå på själva stereon vilket innebär jag måste få ut den fast den kanske inte står där det vet jag ju inte
Mutter mutter onödigt omständligt det här :cautious:

Är den originalmonterad? Jag fick samma problem med min V40 men då ringde jag lokala Volvo-handlaren och de kunde fixa fram en kod. Sedan skrev jag upp den i manualen :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
114 042
Senast: Lingon
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
6 695
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 337
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 931
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp