Störiga saker vi stör oss på, del 33

stör mig på att jag haft sån otur med sånt jag köpt på senaste tiden och känner mig som världens jobbigaste kund. Förra året köpte jag nya glasögon och skulle få de korrigerade för bättre passform (sommman brukar få på glasögon) och de i butiken korrigerar såpass att de går sönder. Slutade till slut med att jag fick byta till ett par andra efter många vändor. Köpte en köksmaskin förra året som började läcka olja. Reklamerade, skulle få den åtgärdad. Det tog typ 1,5 månad (de sa 2veckor) och tillbaka får jag en jätterepig och sliten maskin som låter konstigt. Affären vägrar ge någon ersättning för det sämre skicket och för att få den kollad på igen måste jag ta mig till affären. Jag har ingen bil så det är väldigt knöligt att släppa på en maskin på buss och tåg för mig.

Och nu senast så beställde vi ringar. Fick jättefina ringar och så skulle vi få de graverade så fick lämna in dem för det då personen som kunde göra det inte var på plats. När vi kom hem med ringarna sen ser jag att det är ett jack i min ring så går tillbaka och ska få det fixat. Skulle ta en dag, nu är det dag 4… de hävdar att den är klar, men är på annan plats så jag kan inte hämta den. Dessutom är det samma person som gjorde skadan som nu ska laga den och med min vanliga tur så är den säkert antingen inte fixad alls eller så har de förstört den ännu mer :cry:
 
Stör mig på att Early Bird påstår de inte kunde leverera som utlovat i morse.
Mitt namn "fanns inte på adressen" vilket är ren jävla bullshit. Mer troligtvis har de varit på fel adress i såfall :meh:.
Tur det inte var något livsviktigt, men störrande då jag hade tänkt ha helgen till fixa det som skulle levereras.
Postnord hade i allafall inga problem hitta min dörr tydligen
 
Nä tänkte fel som en ölänning skriver brev.
Ort
Sverige ;) :rofl:;)
Det blir ju fel ändå eftersom Öland tillhör Sverige, Sverige är landet.

England är inget land utan del av land. Storbritannien heter landet. Vill man göra en liknelse så skulle man väll kunna säga Nyköping Skåne. Eftersom Nyköping inte ligger i Skåne utan i Sörmland och Glasgow inte ligger i England utan Skottland.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 447
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 934
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 927
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 084
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp