Stormen Hans

Jahapp... Här står man, i ligghallen, fast i ösregnet...
DSC_5807.JPG
 
Vatten, vatten överallt.
Sjöarna är större än de brukar, vattendragen har flyttat sina gränser och flutit upp på gräsmattor.

Kraftverken har öppnat sina luckor så det mest liknar vårflod. Med skillnaden att det redan är en massa vatten nedströms.

Närmaste veckan kommer det att skvätta varje dag. När slutar det? Får vi nån fin höst eller är det såhär hösten blir...
:arghh::arghh::arghh:
 
Mina nya gummistövlar som jag beställde i ren frustration i måndags kom fram igår och invigs idag. Så nu har det såklart nästan slutat regna i Skåne :up::D

Tack för det, har slutat här uppe i Stockholms skärgård också, och ska enligt SMHI inte regna på några dagar. 🙏

Jag å andra sidan som provocerade fram den här regnsommaren genom projekt måla fasad och tjugo jävla fönster lovar att aldrig mer göra något dylikt. 😏
 

Liknande trådar

Anläggning Hej! Har under senaste veckan upptäckt stora hål i gödselstacken, som att någon grävt gångar. Har inte brytt mig nämnvärt utan bara...
Svar
12
· Visningar
1 206
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 927
Senast: Jojo
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 718
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 464
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp