Bukefalos 28 år!

Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Ska gå ridledare:D
Next är verkligen super att hoppa, kan allt vet allt:bow:
Håller med om Agneta, hon är skitrolig:D
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Åh ja, Latina... :love:

Så fort jag kom hem från kursen började jag söka på saluhästar efter Lasandos. Latina var verkligen underbar. 5 cm till på manken och hon hade vart perfekt :D
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Jag kommer att bo på Strömsholm, tackade ja i måndags :) Det blir lilla åsvillan för min del :)

Haha, härligt:) Bodde i rum nr 5, jag:p En tjej som gick ur trean i våras bodde där i ettan, och hon sa att de spökar i de rummet:devil: Hehe, själv har jag aldrig märkt av ngt men det kanske beror på att jag sover så djupt:p
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Okej:) Du får hälsa dom från mej! Och pussa Marwe;)
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

lånar tråden här lite;)

Hur söker man in till strömsholm? Är det gymnasieutbildning alla tre åren? Är det bara ridning lr är det de vanliga ämnena också?
Kan man ta med sig egen häst? Är det något särskilt krav på hur bra man måste vara, ska man skicka video på sig själv?
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

lånar tråden här lite;)

Hur söker man in till strömsholm? Är det gymnasieutbildning alla tre åren? Är det bara ridning lr är det de vanliga ämnena också?
Kan man ta med sig egen häst? Är det något särskilt krav på hur bra man måste vara, ska man skicka video på sig själv?

Det finns info på deras hemsida.. Du söker in som en vanlig gymnasieskola, och självklart är det gymnasieutbidning alla tre åren:p

http://www.stromsholm.com/website1/sd_page/42/Infoblad_RSG_061019.pdf?

Läs länken och sen kan du fråga mer;)
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

ska du ha med din häst utanför skolan? i ett vanligt inackorderingsstall? eller blir den kvar hemma?
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

ska du ha med din häst utanför skolan? i ett vanligt inackorderingsstall? eller blir den kvar hemma?

Den kommer att bli kvar hemma. Har en mamma som är duktig att rida så hon får hjälpa mig med honom större delen av veckan.
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Hej, om man har en D-ponny som e utbildad LA/LA (säkert MVS hoppning när jag ska söka, går bara i 8:an), kan man få ta med sig honom då tror ni? :)
 
Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Inta i utbildningen, men utanför får du ha med vilken häst du vill ;)

Dom är stenhårda med att det inte får vara ponny.. tyvärr :grin:
 

Liknande trådar

Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 281
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 427
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 437
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 838
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldhamster ungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp