Bukefalos 28 år!

Strulat till det på jobb

skyldig2015

Trådstartare
vill vara hemlig så jag har skapat ett nytt nick. Ni som av någon anledning skulle gissa vem jag är så håll det gärna för er själva ;)

Jag har strulat till det ordentligt på jobb.

En man jag är extremt dragen till, har aldrig känt sådan attraktion någonsin och skäms självklart över det då jag faktiskt lever i samboförhållande och har dessutom barn.

Men jag kan verkligen inte hejda mig, är så kåt så jag dör bara jag ser hans namn tom. Vi har strulat lite i bilen ( av alla jävla ställen) inte gått all the way ÄN! Men det kommer att hända.

Jag har aldrig någonsin gjort något liknande, har inte ens varit singel sedan tonåren! Och så händer detta!

Snälla ge mig råd, hur fan skall jag komma ur detta? Han bara utstrålar sex och jag är helt övertygad om att han har förtrollat mig eller nått för jag brukar aldrig vara så här.

Risken är väldigt stor att det inte bara är sex från min sida och det är nog bara det från hans sida, ganska självdestruktivt med andra ord. Ja han kommer att krossa mitt hjärta men mina känslor är så starka så jag kan köpa det.

Herregud vilken sist jag sitter i!
 
Har den t-shirten. Slutade inte bra. Å andra sidan är livet inte lätt och man kan ju få ha lite roligt ibland i allt elände också...? Bara man försöker komma ihåg det sedan, efter...
 
Läste slarvigt.

Läs hela TS inlägg, så ser du att hon har både barn och sambo.

Till TS, tycker du det är värd att spoliera ditt befintliga förhållande så kör, om du värdesätter ditt nuvarande förhållande och situation behåller byxorna på och struntar i flörten på jobbet.

Är bara lite viljestyrka som skal till för att tänka förnuftigt och inte försätta dig i en situation som bara leder till elände.
 
"Följ ditt hjärta" brukar vara en populär replik i såna här lägen, så det är väl ett alternativ (vad det nu betyder?)

Annars får du väl tänka till lite och åtminstone vara tydlig mot dig själv vad du gör för något, "kan inte hejda mig" kan du till exempel byta ut mot "jag vill inte hejda mig".
 
Läs hela TS inlägg, så ser du att hon har både barn och sambo.

Till TS, tycker du det är värd att spoliera ditt befintliga förhållande så kör, om du värdesätter ditt nuvarande förhållande och situation behåller byxorna på och struntar i flörten på jobbet.

Är bara lite viljestyrka som skal till för att tänka förnuftigt och inte försätta dig i en situation som bara leder till elände.
Jag har ju läst.
 
Gör slut på det illa kvickt!! (Såvida du inte tycker det känns rätt att riskera både sambo & familjerelationen.)

Du skriver att han endast är intresserad av sexet inget mer. Vad tjänar du på det? Mer än att du får det lite gött.
Se till å uppskatta din sambo extra istället & var nöjd med det du har.
Jag är själv skilsmässo barn och vill aldrig utsätta mina egna barn för det.
 
Hej!

Jag har varit i en liknande situation men jag kunde inte ta det vidare då jag för allt i världen inte vill såra min sambo.

Mitt råd till dig är att fundera på varför du går igång på den här killen, vad är det han har som saknas i ditt förhållande? Är det bara att du saknar uppmärksamheten?

Fundera sen på om det verkligen är värt det. Vill du riskera förhållandet med din sambo och eventuellt med dina barn, för något som bara är en lek. Är det kanske så att det här är "din väg ut" ur ett förhållande där du inte längre trivs? I så fall finns det bra mycket snyggare sätt att ta sig ur. Är det brist på uppmärksamhet- gör något åt det istället. Älskar du inte din sambo eftersom du medvetet vill såra honom?

Jag hade tänkt efter både en, två och 15 gånger innan jag gett efter för temporära lustar.

/Lavinia, som alltså inte gav efter och fortfarande lever lyckligt med samme sambo.
 
"Följ ditt hjärta" brukar vara en populär replik i såna här lägen, så det är väl ett alternativ (vad det nu betyder?)

Annars får du väl tänka till lite och åtminstone vara tydlig mot dig själv vad du gör för något, "kan inte hejda mig" kan du till exempel byta ut mot "jag vill inte hejda mig".

Ingen har gett det rådet hittills. Bra Bukefalos! :bow:
 
Har väl inget råd att ge mer än att kommer du kunna leva med all ångest det kommer skapa om du går hela vägen? För det lär du få.

Det går aldrig att göra ogjort.
 
Gör slut på det illa kvickt!! (Såvida du inte tycker det känns rätt att riskera både sambo & familjerelationen.)

Du skriver att han endast är intresserad av sexet inget mer. Vad tjänar du på det? Mer än att du får det lite gött.
Se till å uppskatta din sambo extra istället & var nöjd med det du har.
Jag är själv skilsmässo barn och vill aldrig utsätta mina egna barn för det.

Sex är fantastiskt. Själv önskar jag att jag hade varit skilsmässobarn.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 560
Senast: jemeni
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 123
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 285
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 175
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp