Bukefalos 28 år!

Strulat till det på jobb

Jag har nyss skaffat t-shirten. Men med den skillnaden att jag är singel och han gift.

Dumt som fan då jag vill ha en relation och det här kunde inte bli annat än sex. Tyvärr är jag kär och saknar mannen i fråga även nu när det är över :(

Hade jag haft ett förhållande skulle jag aldrig riskerat det!
 
vill vara hemlig så jag har skapat ett nytt nick. Ni som av någon anledning skulle gissa vem jag är så håll det gärna för er själva ;)

Jag har strulat till det ordentligt på jobb.

En man jag är extremt dragen till, har aldrig känt sådan attraktion någonsin och skäms självklart över det då jag faktiskt lever i samboförhållande och har dessutom barn.

Men jag kan verkligen inte hejda mig, är så kåt så jag dör bara jag ser hans namn tom. Vi har strulat lite i bilen ( av alla jävla ställen) inte gått all the way ÄN! Men det kommer att hända.

Jag har aldrig någonsin gjort något liknande, har inte ens varit singel sedan tonåren! Och så händer detta!

Snälla ge mig råd, hur fan skall jag komma ur detta? Han bara utstrålar sex och jag är helt övertygad om att han har förtrollat mig eller nått för jag brukar aldrig vara så här.

Risken är väldigt stor att det inte bara är sex från min sida och det är nog bara det från hans sida, ganska självdestruktivt med andra ord. Ja han kommer att krossa mitt hjärta men mina känslor är så starka så jag kan köpa det.

Herregud vilken sist jag sitter i!

Bilen är inte bra, det blir bara fläckar när han suger av dig.
 
Varför skulle det riva upp barnens liv???
Ja, inte pga moralpanik om du nu tror det.
Och pissiga förhållande är inget att spara på. Ville själv att mina föräldrar skulle skiljas och blev glad när de gjorde det.

Vill man riskera förhållandet, flytta isär och dra igång allt m kidsen så gör man det. Om det är värt det. Och det var väl min fråga?
 
Det finns ett ganska grovt "ordspråk" - "Don't shit were you eat".
Om du vill vara kvar på jobbet och ha en bra arbetsmiljö - strula inte med kollegor eller chefen. Strula inte till det där du spenderar större delen av din vardag.
 
Tvi vad jag tycker detta är respektlöst (även mot dig själv!)

Den största förloraren i detta blir förmodligen du... För vad? Några ligg med en kåt kollega? :confused:

Tänk om det var så lätt lever i ett totalt kärlekslöst förhållande där vi inte ens kramat varandra under de senaste 5åren

Ja det är respektlöst och jag skäms. Vill förtydliga att inget har hänt det minsta lilla. Men bara tanken på denna man får mina tårar att rinna. Han är under mitt skinn utan att ha gjort något egentligen.

Jag vet att att det bara är köttets lustar speciellt från hans sida, jag är kär
 
Problemet är nog inte mannen. Problemet är att du lever i en relation du inte trivs med.

Mannen är bara symtomen. Visst, klia på utslaget. Det är superskönt. Även om du vet att du inte borde. Men vill du bli av med problemet, får du gå på problemet.

Skilj på sex och kärlek, vad är det du vill ha? Möjligen en kärleksfull relation? Då är det du beskriver med kollegan ungefär det sista du ska ge dig in i. Som att äta kex när man är sugen på köttbullar...
 
@skyldig2015 men varför i hela världen stannar du i ett totalt kärlekslöst förhållande som de senaste 5 åren inte kan ha gett dig speciellt mycket om något alls? Du förtjänar väl bättre än så? Det rättfärdigar inte det du har gjort eller det du vill göra, absolut inte det är fortfarande respektlöst mot både din partner och dig själv. Varför inte lämna din partner och försöka hitta ett mer meningsfullt förhållande som ger dig det du behöver så det inte blir så desperat som ditt läge nu är.
 
"Följ ditt hjärta" brukar vara en populär replik i såna här lägen, så det är väl ett alternativ (vad det nu betyder?)

Annars får du väl tänka till lite och åtminstone vara tydlig mot dig själv vad du gör för något, "kan inte hejda mig" kan du till exempel byta ut mot "jag vill inte hejda mig".

Ja du är nog inne på rätt spår, jag vill detta och skäms för det!

Ja jag är upp över öronen förälskad och har så varit det ett tag faktiskt från första gången jag såg honom.

Det är inte besvarat, han är tydlig bara sex inget annat

Har inte varit nära någon annan på väldigt länge

Jag skulle träffat honom för 20år sedan, varför
 
Tänk om det var så lätt lever i ett totalt kärlekslöst förhållande där vi inte ens kramat varandra under de senaste 5åren

Ja det är respektlöst och jag skäms. Vill förtydliga att inget har hänt det minsta lilla. Men bara tanken på denna man får mina tårar att rinna. Han är under mitt skinn utan att ha gjort något egentligen.

Jag vet att att det bara är köttets lustar speciellt från hans sida, jag är kär
Sen vill jag bara understryka att strula med någon annan i en bil är inte "att inget har hänt det minsta lilla" för att inte tala om den känslomässiga otroheten. Om min partner hade gjort som du hade jag blivit sjukt sårad även om det inte var sex. Försök inte rättfärdiga eller bortförklara eller förminska det du gjort utan ta istället tag i problemet och inse att både du och din partner förtjänar mycket bättre än det som händer nu. Ert barn förtjänar också bra förebilder på hur ett sunt och kärleksfullt förhållande är och om ni inte kan ha det tillsammans så gör det ingen några tjänster att ni hänger kvar ihop ändå. Tro mig barn märker när mamma och pappa inte älskar varandra, jag har växt upp så och jag önskade innerligt nästan varje dag att dom skulle lämna varandra för det var ingen rolig vardag när man märker att mamma och pappa inte tycker om varandra.
 
Det blir sällan så roligt för kollegorna heller.. :angel:

MVH
Anställd vars två närmsta chefer gick bakom ryggen på sina respektive för att hålla på under ett år. Dålig stämning på jobbet var bara förnamnet.

Han är inte anställd på företaget utan har eget och är inhyrd. Men det hjälper ju säkert inte
 
Sex är fantastiskt. Själv önskar jag att jag hade varit skilsmässobarn.

Har aldrig i hela mitt liv gjort eller ens haft en tanke på att göra något liknande

Är inte direkt ung så kan inte skylla på det.

Har aldrig någonsin känt som jag gör rent sexuellt, jag går igång bara av att läsa hans namn.

Lever inte i en bra relation idag helt kärlekslös och då har det varit i snart 10år. Sex har vi haft när barnet blev till och inget sedan dess. Inga kramar, pussar eller ja inget fysiskt alls faktiskt. Dagarna bara går.

Ja jag vet att det är det som är det största problemet men dessa känslor för denna man är på en annan plan, jag säger bara herregud!

Samtidigt så är det väl klart att jag tänker på de små här hemma.
 
Ja jag vet att det är det som är det största problemet men dessa känslor för denna man är på en annan plan, jag säger bara herregud!

Jag är rätt cynisk, men jag säger nä det är inte alls på ett annat plan. Det är exakt samma problem, 100% - enda skillnaden är att det ena bara är ett symptom.

Men du väljer själv. Gör något åt det som faktiskt är fel, eller följ dina impulser. Ingen här kan välja åt dig.
 
Jag har nyss skaffat t-shirten. Men med den skillnaden att jag är singel och han gift.

Dumt som fan då jag vill ha en relation och det här kunde inte bli annat än sex. Tyvärr är jag kär och saknar mannen i fråga även nu när det är över :(

Hade jag haft ett förhållande skulle jag aldrig riskerat det!

Så märkligt det kan vara, här är jag the bad guy och jag vill inget mer än ha en relation med honom. Jag vill tillbringa mina sista år med honom.

Men inte han..
 
Men varför stannar du i din värdelösa relation som inte ger dig någonting? Tror du att det är bättre för dina barn eller är det bekvämlighet? Du säger dina sista år, hur gammal är du om man får fråga? Om du har småbarn så antar jag att du är under 50? Då har du ju massor av år kvar med möjlighet till kärlek och åtrå med någon annan. Oavsett är det väl bättre att du tar tag i grundproblemet=ditt förhållande och avslutar det om du inte tror att ni kan hitta tillbaka till kärleken och faktiskt skaffar ett vettigt förhållande (inte djuriskasexkänslor-mannen som inte vill ha ett) och är lycklig istället för det här "plåster på en amputerad arm lösningen"?
 
@skyldig2015 men varför i hela världen stannar du i ett totalt kärlekslöst förhållande som de senaste 5 åren inte kan ha gett dig speciellt mycket om något alls? Du förtjänar väl bättre än så? Det rättfärdigar inte det du har gjort eller det du vill göra, absolut inte det är fortfarande respektlöst mot både din partner och dig själv. Varför inte lämna din partner och försöka hitta ett mer meningsfullt förhållande som ger dig det du behöver så det inte blir så desperat som ditt läge nu är.

Gamal, oattraktiv och har småbarn.

Vi har bott ihop i 15år och dagarna bara går. De sista 10åren har inte varit bra men bekvämt med hus och allt.
 
Fast det där känns som ursäkter och lite offerkofta, bekvämlighet och rädsla. Inga vilka är känslor som rättfärdigar att utsätta dig själv-din partner och din barn för ett förhållande utan kärlek. Du kanske känner så just nu men om djuriskasexkänslor-mannen vill ha dig varför skulle ingen annan kunna vilja det då? Och vill du leva resen av livet i et kärleks-vakum? Är det så du vill visa dina barn att man lever?
 
Har aldrig i hela mitt liv gjort eller ens haft en tanke på att göra något liknande

Är inte direkt ung så kan inte skylla på det.

Har aldrig någonsin känt som jag gör rent sexuellt, jag går igång bara av att läsa hans namn.

Lever inte i en bra relation idag helt kärlekslös och då har det varit i snart 10år. Sex har vi haft när barnet blev till och inget sedan dess. Inga kramar, pussar eller ja inget fysiskt alls faktiskt. Dagarna bara går.

Ja jag vet att det är det som är det största problemet men dessa känslor för denna man är på en annan plan, jag säger bara herregud!

Samtidigt så är det väl klart att jag tänker på de små här hemma.

Om din partner inte är intresserad av sex med dig eller du med honom, så kan jag inte förstå moralpaniken i att du får det du behöver av någon annan.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 754
Senast: jemeni
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 621
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 317
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 193
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp