Svinig kille

@BernT

Här är en till som peppar!! Superbra gjort att avsluta.

Klart man vill hämnas, man är sårad och ledsen. Jag gjorde själv ungefär samma sak i våras. Det går över, ingen skada skedd.

Ang. messet så.. tja, att du ska må bra har ju sannerligen inte verkat vara högt på hans priolista. Och jobbigt för HONOM..?! Jävligt märklig sak att vräka ut sig en vecka efter man tvingat någon till abort. Svin.

Ja lite hämnd-känsla finns ju. Men samtidigt vill jag inte lägga min tid och energi på honom, han har tagit så mycket redan. Det är motstridiga känslor minst sagt.

Ja eller hur, vår relation är förvirrande och gör honom förvirrad. Kanske vore det bäst att inte ses så mycket och intensivt som vi gjort sa han men samtidigt så vill han det ändå på ett sätt. Jag är väl elak som inte tar hänsyn till hans känslor verkar det som.
 
Jag hade inte svarat, @BernT . Bara skit i honom.

Jag svarade mest att jag inte vet bara. Att vi får se :p inte så mycket mer än så.

Tänkte förut att jag aldrig kommer komma över honom, men killen jag träffade innan och faktiskt träffade i typ 1.5 år var ju också inte jättesnäll. Trodde aldrig någonsin jag skulle kunna komma över honom. Insåg idag att det är flera månader sen jag ens tänkte på honom och gör jag det nu så kommer jag ihåg det bra vi hade men minns också varför det inte funkade. Men helt släppte jag inte honom förrens jag träffade den här killen, gick ju himla bra.
 
Skrattade rakt ut när jag läste det där.
Du milde tid...

Bra att veta:
Vi finns alltid här. Nästan dygnet runt. Bukesystrarna ska du aldrig underskatta, vi är ett tight och starkt gäng och inga kan stötta som vi. :love:

Och @Mulberry

Vad gulliga ni är :) känns bra att kunna skriva av sig här med. Och prata med vänner och familj. Dags att vara lite ego antar jag och bara tänka på mig själv ett tag.
 
Och Mulberry

Vad gulliga ni är :) känns bra att kunna skriva av sig här med. Och prata med vänner och familj. Dags att vara lite ego antar jag och bara tänka på mig själv ett tag.
Det är nu du ska passa på att skämma bort dig själv! Unna dig en massage eller kanske en manikyr? På med ansiktsmask, fram med bästa glassen och unna dig så mycket du bara kan! Shoppa nya kläder vettja!
En dag kommer du hitta en kille som inte är det minsta förvirrad, svinig eller elak och som älskar och uppskattar dig för den du är :) Du är så himla stark som har tagit det här steget och lämnat honom.
 
Läste gamla sms oss emellan. Fy fan vad han manipulerade mig. Så jävla vidrigt. Hur kan man göra så? På riktigt, jag förstår inte hur man kan göra så. Nu blev jag bara så jävla ledsen igen.

Jag upprepade gång på gång att jag inte ville och han bara fortsatte pressa :(
 
Läste gamla sms oss emellan. Fy fan vad han manipulerade mig. Så jävla vidrigt. Hur kan man göra så? På riktigt, jag förstår inte hur man kan göra så. Nu blev jag bara så jävla ledsen igen.

Jag upprepade gång på gång att jag inte ville och han bara fortsatte pressa :(
Och tänk så BRA att du insett det nu, så du inte behöver lägga mer tid på honom! Han verkar verkligen vara ett rikspucko, ett ärkesvin, en rövkuk och alla andra fula förolämpningar vi kan komma på. Så SKÖNT att han är ute ur ditt liv nu, nu kan du fokusera på att du själv får må bra!
 
Och tänk så BRA att du insett det nu, så du inte behöver lägga mer tid på honom! Han verkar verkligen vara ett rikspucko, ett ärkesvin, en rövkuk och alla andra fula förolämpningar vi kan komma på. Så SKÖNT att han är ute ur ditt liv nu, nu kan du fokusera på att du själv får må bra!

Jo kanske men det gör så jävla ont ändå :(
 
Jo kanske men det gör så jävla ont ändå :(
Jag förstår att det gör ont! Men du har gjort det rätta och du inser hur jävla rövig han är. Det kommer att bli bättre, du har alla förutsättningar för det. Framförallt har du gjort dig av med honom.

Skäm bort dig så mycket du bara kan. På alla sätt.
 
Ta bort honom på FB, ta bort hans nummer från mobilen och ladda sen ner en app där du kan blockera samtal och sms från valda nummer. Lägg in hans nummer där och glöm sedan bort honom. Jag tror det blir betydligt jobbigare för dig om han nu ska försöka manipulera dig via sms eller dylikt. Bättre isf att han inte kan få tag i dig alls.

Och du, du är så värd något bättre! Det finns en underbar man för dig där ute också och desto mer tid du lägger på det här svinet desto längre tid tar det innan du hittar rätt.
Stor kram
 
Ta bort honom på FB, ta bort hans nummer från mobilen och ladda sen ner en app där du kan blockera samtal och sms från valda nummer. Lägg in hans nummer där och glöm sedan bort honom. Jag tror det blir betydligt jobbigare för dig om han nu ska försöka manipulera dig via sms eller dylikt. Bättre isf att han inte kan få tag i dig alls.

SÅ rätt!
 
Jo kanske men det gör så jävla ont ändå :(

Det är inte farligt att det gör ont! Det suger, men känslor är inte farliga. Att ha kvar en sådan där människa i sitt liv, DET är potentiellt farligt.

Och du, nästa gång du träffar på en möjlig kärlek; ta ingen skit. Alltså INGEN skit. Tänk inte "Det är inte så farligt jämfört med X" eller "Man får ta det onda med det goda" eller "Hen är ju så gullig när det gäller allt annat" eller något annat sånt dumt. Tänkte först skriva att man tar ingen skit i en bra relation, men det är snarare så att i en bra relation så ges det ingen skit.
 
Ta bort honom på FB, ta bort hans nummer från mobilen och ladda sen ner en app där du kan blockera samtal och sms från valda nummer. Lägg in hans nummer där och glöm sedan bort honom. Jag tror det blir betydligt jobbigare för dig om han nu ska försöka manipulera dig via sms eller dylikt. Bättre isf att han inte kan få tag i dig alls.

Och du, du är så värd något bättre! Det finns en underbar man för dig där ute också och desto mer tid du lägger på det här svinet desto längre tid tar det innan du hittar rätt.
Stor kram

Ska göra det, men inte riktigt än. Han manipulerar mig inte längre, men han gjorde det tills jag gick med på abort och tills det var gjort.

Förhoppningsvis, men känns ändå som att jag kommer vara livrädd attiskt hör ska hända igen. För alla jag träffat verkar gulliga och snälla i början sen händer ngt (som denna gång) och de visar sitt sanna jag. Skulle inte fixa om det hände något liknande igen.
 
Ska göra det, men inte riktigt än. Han manipulerar mig inte längre, men han gjorde det tills jag gick med på abort och tills det var gjort.

Förhoppningsvis, men känns ändå som att jag kommer vara livrädd attiskt hör ska hända igen. För alla jag träffat verkar gulliga och snälla i början sen händer ngt (som denna gång) och de visar sitt sanna jag. Skulle inte fixa om det hände något liknande igen.

Det är ju tyvärr så, lite lotteri :(

Bor du i närheten av småland/ blekinge så vet jag dock en riktigt bra grabb som förtjänar en go tjej efter alla svin han råkat på. Det är bara att pm:a när såren läkt i så fall ;)
 
Det är ju tyvärr så, lite lotteri :(

Bor du i närheten av småland/ blekinge så vet jag dock en riktigt bra grabb som förtjänar en go tjej efter alla svin han råkat på. Det är bara att pm:a när såren läkt i så fall ;)

En kompis sa häromdagen till mig att "felet" jag gör är att jag tror så himla bra om ALLA. Tillomed efter att de visat sig dåliga så tänker jag att de ska ändra sig.

Nä tyvärr, det är lite långt ;)
 
Det är inte farligt att det gör ont! Det suger, men känslor är inte farliga. Att ha kvar en sådan där människa i sitt liv, DET är potentiellt farligt.

Och du, nästa gång du träffar på en möjlig kärlek; ta ingen skit. Alltså INGEN skit. Tänk inte "Det är inte så farligt jämfört med X" eller "Man får ta det onda med det goda" eller "Hen är ju så gullig när det gäller allt annat" eller något annat sånt dumt. Tänkte först skriva att man tar ingen skit i en bra relation, men det är snarare så att i en bra relation så ges det ingen skit.

Jag har så svårt att ta in att det verkligen skulle vara farligt. Visst jag blev faktiskt rädd för honom när vi bråkade i lördags och han kastar saker, ser helt galen ut och bara drar och inte går att få tag på på en bra stund.

Får väl hoppas att jag blir lite lite starkare av allt det här. Och lite mindre naiv och blåögd.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 613
Senast: Tofs
·
Relationer Jag ber om ursäkt för att det blev en så lång text men hoppas ni kan ta er tid att läsa och förhoppningsvis hjälpa mig! Jag har sedan...
Svar
14
· Visningar
2 861
Senast: Otter
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 062
Senast: Magiana
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 506
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp