Bukefalos 28 år!

Swish hur säkert är det?

Jag har använt Swish rätt mycket, både betalat (även till företag) och fått betalt. Det har fungerat jämt. Jag verkligen älskar att min naprapat börjat med Swish, det är så himla smidigt.
 
Intressant, jag verkar ha råkat ut för något som ingen annan lyckats med. Fördelen är att jag kanske ändå ska våga lita på systemet till den grad att jag använder det men kolla noga att allt blivit rätt på kontot (suckar lite över extrajobbet).
Skickade betalningen igår igen och då gick den igenom.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok ...som jag hade mellan 2006 och 2022 och har beviljat fram till juni 2024 som det är just nu... Idag var det bistert. En av låsgubbarna...
Svar
3
· Visningar
748
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 292
Senast: Snurrfian
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 266
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 452
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp